Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از تولید نرم افزار تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری معاونت خدمات شهری خبر داد.

وحید حیدریان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این نرم افزار به منظور تهیه شناسنامه تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات، تولید برنامه زمان بندی تعمیرات و ثبت گزارشات مربوطه در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت تولید این سامانه اضافه کرد: با توجه به اینکه کلیه تاسیسات و تجهیزات ساختمانی و الکتریکی سطح شهر از قبیل نورپردازی ها، سیستم های آبرسانی تحت پوشش برنامه نگهداری و تعمیرات خدمات شهری است و باید در زمان های مشخصی مورد بازدید، تعمیر و تعویض قطعات قرار گیرد، این نرم افزار بنا به درخواست معاونت خدمات شهری شهرداری، با همکاری مدیریت فاوا تولید شده و در مرحله تحویل موقت است.

مدیرعامل سازمان فاوا ادامه داد: پیش از تولید این سامانه، برنامه زمانبندی و گزارش بازدید و تعمیرات به صورت دستی در فرم های مربوطه ثبت می شد که حفظ و نگهداری آنها مشکل و امکان جمع بندی و آمارگیری از آنها امکان پذیر نبود که با راه اندازی این پروژه مدیریت این حوزه با دقت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حیدریان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه گام های ارزنده تری در خصوص مدیریت بهینه تجهیزات و تاسیسات شهرداری اصفهان برداشته شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر