Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه ما هيچ‌گاه به آمريکا اعتماد نداشتيم و در دفاع از منافع ملي خودمان کوتاه نمي آييم، گفت: با همه دنيا به ميزاني که کشورها به حقوق حقه‌مان احترام بگذارند تعامل مي‌کنيم و احترام خواهيم گذاشت.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس حجت الاسلام مجيد انصاري سخنگوي مجمع روحانيون مبارز در حاشيه همايش گراميداشت شهيد آيت‌الله مصطفي خميني با اشاره به بدعهدي‌هاي آمريکا در اجراي برجام گفت: بدعهدي جزو سيرت و ذات آمريکاست که به تعبير حضرت امام شيطان بزرگ نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ما هيچ‌گاه به آمريکا اعتماد نداشتيم و در دفاع از منافع ملي خودمان کوتاه نمي آييم. البته با درايت نظام جمهوري اسلامي و با اقدام درست ديپلمات‌هايمان در دولت يازدهم در قضيه برجام خوشبختانه توانستيم تابلوي واقعيت آمريکا را به نمايش بگذاريم.
وي افزود: اگر ماجراي برجام و مذاکرات هسته‌اي نبود چهره‌اي که از ايران به عنوان يک نظام صلح بنيان ايجاد شده شکل نمي‌گرفت و ما در اين 18ماه مذاکره منطقي چهره واقعي آمريکا را نشان داديم.
سخنگوي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه ما با اروپا منافع مشترک داريم گفت: خوشبختانه تاکنون اروپايي‌ها از برجام دفاع کرده‌اند و ما انزواي عملي آمريکا را مشاهده مي‌کنيم. هم شرکت‌هاي اروپايي و هم مقامات اروپايي آمده‌اند و منطق ما منطق صلح و مذاکره است.
انصاري ادامه داد: تلاش مي‌کنيم که همکاري جهاني را جلب و جذب کرده و تعامل داشته باشم. البته ما همه اميد و اتکاي اصلي‌مان به ملت و توانايي‌هاي داخلي خودمان است؛ ولي حتما نمي‌توانيم جزيره‌اي جدا از دنيا باشيم و مي‌خواهيم با همه دنيا به ميزاني که کشورها به حقوق حقه‌مان احترام بگذارند تعامل مي‌کنيم و احترام خواهيم گذاشت.
سخنگوي مجمع روحانيون مبارز در پايان تاکيد کرد: در اين جهان با هم زندگي مي کنيم و لازمه باهم زندگي کردن احترام متقابل به همه است و اگر کشوري زياده روي کند در برابرش مي ايستيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

وی اظهار داشت: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده و قطعاً اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و پایان بخشیدن به نسل‌کُشی در غزه و صرفاً به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: چنانچه قبلاً بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوتر غزه و کرانه باختری بوده و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند.

کنعانی افزود: قطعاً مسؤولیت جنایات و خونریزی جاری، بخصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده و این جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مجدداً از نهادهای حقوقی و قضائی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع بخشیده و آنان را به پای میز محاکمه کشانده و مجازات نمایند.

کد خبر 6099435 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد