Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از گرگان، حجت الاسلام محمد حسن عبدی ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های یک، سه، پنج، ده، پانزده، بیست، بیست و پنج و کل قرآن، قرائت به روش‌های تحقیق و ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و دو در 2 بخش کارکنان پایور و وظیفه به مدت 3 روز در گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: در پایان در بخش وظیفه در قسمت تحقیق، سید حجت الله حسینی از هوانیروز، علیرضا نوری از تیپ 277، علی خوش صورت اول تا سوم شدند و در بخش ترتیل هم حسین زارع بیدکی و محمود غراوی از تیپ 220 و مهدی اشرف از تیپ 158 به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

حجت الاسلام عبدی گفت: در بخش اذان مرتضی محمد پور و علی خسروی نژاد از تیپ ۱۵۸ و ارسلان عابدیان از قررگاه شرق برتر معرفی شدند و در حفظ کل محمد رسولی در تیپ ۱۵۸ و سعادت بایسته از تیپ ۲۷۷ اول و دوم شدند .

وی افزود: در بخش پایور هم در قسمت تحقیق رضا فدائی از شمال شرق، حمیدعلیزاده از تیپ ۱۵۸ و جواد وطن‌خواه از هوانیروز و در بخش ترتیل هم میلاد رضایی تیپ 130، محمدرضا لکزایی منطقه 5 و پیمان اسدی از تیپ 158 برتر معرفی شدند.

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران اظهار کرد: در بخش اذان محمد بخشی از تیپ 230 ، محمد مهدی وزیری از تیپ 158 و مهدی محزونی از هوانیروز برتر شدند و محمد زنگویی در بخش تیپ 277 اول شد.

وی افزود: در حفظ ۲۰ جزء در بخش وظیفه مسعود وحدانی از تیپ ۱۳۰، در حفظ ۱۵ جزء عاصف احمدی از تیپ ۳۸، حفظ ۱۰ جزء علی اکبر نازپرواز از تیپ ۱۵۸، مهدی ابری از تیپ ۱۳۰ برتر شدند و در حفظ ۵ جزء هم ابراهیم بفکین از تیپ ۲۳۰، نعمان خیرخواه از تیپ ۲۷۷ و مرتضی خالی زاده از تیپ ۲۳۰ به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

حجت الاسلام عبدی اظهار داشت: در بخش حفظ ۲۰ جزء در قسمت پایوران، جواد زارع‌خانی از تیپ پش م5، احمد نادی یزدی از تیپ 277، روح الله قارچشمه از تیپ 158 ، در حفظ 15 جزء، حسن نسیمی از تیپ 277 ، 10 جزء حسین ولی‌پور از تیپ 277 ومجتبی مشفقی از هوانیروز اول شدند.

عبدی افزود: در حفظ ۵ جزء قاسم سرکلزایی از تیپ ۲۳۰ مصطفی قاسم زاده از هوانیروز و محمد موحدی‌زاد در تیپ 158 برتر معرفی شدند و در بخش حفظ 3 جزء هم ابوالفضل سلطانی از هوانیروز، علی بهرامی پور از تیپ 158 برتر شدند.

هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: در مفاهیم سطح یک، علی حسامی از تیپ 277 وعلی لشکری از هوانیروز اول و دوم شدند و در قسمت مفاهیم سطح2 هم محمد رجنی از تیپ 158، حسین کلیمی از تیپ 277 و مهدی نسایی از هوانیروز برتر شدند.

وی تاکید کرد: در بخش وظیفه در حفظ ۳ جزء بهرام غراوی از تیپ ۱۳۰، سیدحامد هاشمی نژاد از تیپ ۲۷۷ و حسین جاوید از تیپ ۲۷۷ اول تا سوم شدند و در بخش مفاهیم هم مرتضی مصاحبه، سید محمدبرقعی قمی و مجید قنبری هر سه از تیپ ۱۵۸ اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی ( افغانستان) وارد منطقه شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهارداشت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ 3 میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی افزود: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

مکفی بیان کرد: منطقه شمال شرق، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی‌گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم ضمن اینکه مرز افغانستان نیز از مهر 1397 به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق 531 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود 302 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی خاطرنشان کرد: سرلشکر فلاحی بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد؛ امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور