Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره ملی بزرگداشت آیت الله ملک حسینی با همکاری ۵ کمیته اجرایی روز ۴ آبان در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، دبیرستاد برگزاری کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) ازآمادگی عوامل اجرایی برای برگزاری این رویداد فرهنگی مهم دراستان خبر داد.
دکتر رحیمی در دیدار اعضای این ستاد با امام جمعه یاسوج گفت: این کنگره ملی با همکاری ۵ کمیته اجرایی چهارم آبان با حضور بیش از ۶۰۰ شخصیت مذهبی، فرهنگی، سیاسی و علمی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یاسوج هم دراین دیدار با اشاره به نقش، جایگاه و فعالیت‌های علمی و مبارزاتی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی گفت: این مجاهد نستوه یار وفادار و مورد اعتماد امام خمینی (ره) بود که نامه تاریخی امام به ایشان گواه این ادعا است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: آیت الله ملک حسینی(ره) روحانی ساده زیست، مردم دار و دلسوزی بود که مردم استان باید قدرشناس خدمات ارزشمند آن فقیه عالیقدر باشند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان در سال ۱۴۰۵ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ سعید شعبانی عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری نمایش اقتدار رزمی در طول 45شب در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: گرچه چندین ماه تا اجرای این برنامه زمان باقی است، اما برگزاری باشکوه نیازمند اعتبارات لازم است که امیدواریم همانند سال گذشته به خوبی برگزار شود.

وی از برگزاری و تداوم اردوی راهیان پیشرفت در کردستان خبر داد و افزود: در قالب این اردو بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید به داخل و خارج از استان اعزام و با پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته آشنا خواهند شد. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این برنامه در راستای نهضت جهاد تبیین، امیدآفرینی و آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌ها و دستاوردها انجام خواهد شد.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که با توجه به پیشرفت کشور، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

شعبانی همچنین از اعزام زائران به حرم حضرت امام(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار نفر از کردستان در این برنامه شرکت کردند که امسال سهمیه به 4 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: البته دنبال این هستیم که این سهمیه به همان 3 نفر کاهش یابد چراکه ناوگان استان پاسخ‌گوی تعداد زائران نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان نیز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق غربی و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز همانند سالیان گذشته آمادگی میزبانی از کاروان اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان، دبیرخانه کنگره 5530 شهید کردستان آغاز به‌کار کرد، گفت: قرار شده که این کنگره سال 1405 در سنندج برگزار شود.

معاون سپاه استان کردستان اعلام کرد: هفته آینده نیز کاروانی از استان به عملیات بازی دراز کرمانشاه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود