Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش امتداد نیوز از شهرقدس، سید مهدی محمدی در جریان بازدید میدانی از سطح شهر اظهار داشت: متأسفانه معابر شهرستان قدس چهره کارگاه عمرانی به خود گرفته است و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تلاش کنند که پروژه‌ها و برنامه‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی و به اتمام برسانند.

وی افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهرستان، پروژه بهسازی محور چیتگر است که یکی از شریان‌های اصلی مواصلاتی کمربندی چیتگر به شهرستان‌های شهریار و اندیشه است که در این راستا ساماندهی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ هم‌جوار با این محور نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قدس با بیان اینکه بسیاری از شهرهای همجوار در رکود طرح‌های عمرانی به سر می‌برند تصریح کرد: در بسیاری از نقاط شهرستان شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هستیم که تسریع درروند خدمات‌دهی و اجرای پروژه‌ها باید در اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار بگیرد و هیچ‌گونه تأخیری را در این راستا نمی‌پذیرم.

محمدی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر در حکم هویت این شهر است عنوان کرد: ۹۰ درصد صنوف مزاحم و ضایعاتی از مبادی ورودی شهر جمع‌آوری شدند که در این راستا متأسفانه تعدادی از معتادان متجاهر که در این منطقه رخنه کرده بودند جمع‌آوری و تحویل نیروی انتظامی شد.

وی با تأکید بر اینکه تمام صنوف ضایعاتی باید از ورودی شهر جمع شوند گفت: پس از تسطیح این منطقه اجرای کمربند فضای سبز در دستور کار قرارگرفته و به‌زودی شاهد تغییرات مشهود در بخش ورودی شهرستان از محور چیتگر خواهیم بود.

فرماندار قدس ضمن بازدید مستمر از این منطقه و مشاهده ساخت‌وسازهای غیرمجاز موارد مربوطه را به مدیریت شهری و رئیس شورای شهر انتقال داده تا پیشگیری لازم صورت بگیرد، در ادامه نیز محمدی از محل ساخت ساختمان اداره ارشاد شهرستان بازدید به عمل آورد و در صحبت با پیمانکار مربوطه خواستار برگزاری جلسه‌ای جهت تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی شهرستان شد.

همچنین بازدید از یک مرکز درمانی بهداشتی نیز از دیگر مواردی بود که در دستورکار محمدی قرار گرفت و در جریان صحبت با کارکنان این مرکز موارد لازم را به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرقدس انتقال داد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد

یحیی خورشیدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: رسانه‌ها داری قدرت فوق‌العاده هستند و نوع نگاه و بیان اخبار به منظور اطلاع‌رسانی در فرآیند زندگی مردم تأثیر بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان تویسرکان بسیار فرهنگی و مذهبی هستند افزود: با وجود تهاجم فرهنگی جدی دشمن در قالب جنگ ترکیبی و ابزار فضای مجازی مردمان این شهرستان همچنان بر ارزش‌ها و آرمان خود محکم ایستاده اند و می‌توان گفت نقش خبرنگاران برای حفظ و صیانت از خانواده ها بسیار پر رنگ است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان تصریح کرد: یادآوری روحیه ایثار، جانبازی و گذشت رزمندگان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید یک ضرورت است.

خورشیدخانی با اشاره به اینکه اهالی رسانه با بررسی چالش‌ها و آسیب‌ها می‌توانند در روند رشد شهرستان به مسؤولان کمک کنند خاطرنشان کرد: امروز همه می‌دانند فضای مجازی همانند یک تیغه دو لبه در کشور ما در حال فعالیت است و اصحاب رسانه می‌توانند برای پویایی شهرستان تلاش کنند.

وی اذعان داشت: در جلسه‌ای به اعضای شورای شهر تقاضا برای ایجاد یک خیابان موازی در طرح تفصیلی برای خیابان انقلاب و باهنر به منظور رفع ترافیک داشته ام و امیدواریم این امر مورد توجه و پیگیری شورا قرار بگیرد تا هرچه زودتر از این بار ترافیک کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه گاهی طرح‌ها و برنامه‌ها در جای خود و وقت خود به نتیجه نمی‌رسند که لزوم توجه به موقعیت و مکان در انجام پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت است تشریح کرد: در کارها و اقدامات انجام شده نباید افراط و تفریط کرد بلکه اولویت‌ها بر اساس نیازهای شهرستان باید انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات نانوایی‌ها کشوری است افزود: اما تلاش خواهیم کرد نارضایتی در بحث نان را در شهرستان کاهش دهیم.

مدیران شهرستان باید چشم انداز خود را وسیع کنند و پروژه‌ها حداقل برای ۵۰ سال دیگر برنامه ریزی شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان یادآور شد: پروژه‌ها به گونه‌ای تعریف شود که پیوست فنی و فرهنگی داشته باشند و برنامه‌های ارائه شده بررسی و بر اساس اولویت مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردار هستند افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در شهرستان باشیم.

کد خبر 6085929

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد