Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:11:57 GMT

فکري: صدر جدول را به سامره نمي‌دهيم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۵۴۶۱

فکري: صدر جدول را به سامره نمي‌دهيم

خبرگزاري آريا -  نفت مسجدسليمان همچنان در صدر جدول يکه‌تازي مي‌کند. آرامش و دور از حاشيه بودن که هميشه از محمود فکري سراغ داشتيم امروز به بازيکنان تيمش هم منتقل شده است. 
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ايران ورزشي ، بدون شک يکي از دلايل موفقيت‌هاي مداوم آنها در اين فصل همين مساله است. آنها بدون سر و صدا و بازي به بازي کارشان را انجام مي‌دهند تا به هدفي که از ابتداي فصل براي خود ترسيم کرده‌اند دست پيدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زماني هم که مشکلي برايشان ايجاد شده خيلي سريع آن را در مجموعه باشگاه حل کردند. البته فکري خوب مي‌داند که بازي‌هاي پيش‌رو تا چه اندازه سخت است. او انتظار دارد که بازي‌ها مثل سابق با نظم خاصي برگزار و تغيير ناگهاني نداشته باشد.
تيم پرمهره گل‌گهر سيرجان را شکست داديد و به تنهايي در صدر جدول قرار گرفتيد.
گل‌گهر از تيم‌هاي خوب ليگ است که از ابتداي فصل براي حضور در ليگ برتر برنامه‌ريزي کرده‌اند. اين تيم بازيکنان و کادر فني باتجربه‌اي در اختيار دارد. ما هم مي‌دانستيم که به هيچ وجه بازي آساني نخواهيم داشت. خيلي خوب هم شروع کرديم و به دو گل رسيديم و در ادامه هم با حفظ نتيجه سه امتياز با ارزش بازي را به دست آورديم. البته دو اتفاق خوب بازي با گل‌گهر براي ما اين بود که هم گل نخورديم هم اينکه بعد از مدت‌ها که با يک گل حريفان را شکست مي‌داديم اين بار دو گل زديم.
اما نيمه دوم برخلاف انتظار هيچ گلي رد و بدل نشد.
در نيمه دوم باز هم فرصت داشتيم اما بچه‌ها فضاهاي حرکتي آنها را بستند و در ضدحملات موقعيت‌هايي را از دست داديم. البته طبيعي هم بود که آنها براي جبران گل خورده يک مقدار بازتر بازي کنند. اما يک موضوع هم خيلي براي ما عجيب بود.
چه موضوعي؟
ما قرار بود ديروز با گل‌گهر بازي کنيم و به همين دليل از قبل برنامه تمرين را به بچه‌ها داده‌ بوديم اما بعد از بازي ما در تبريز تاريخ جديدي را اعلام کردند که اين باعث شد ما فقط يک جلسه تمرين مفيد داشته باشيم.
آخرين بازي اين هفته ميان تيم‌هاي نساجي و برق شيراز هم با هر نتيجه‌اي به پايان برسد براي شما خوب است.
مساوي که ايده‌آل است اما اگر برنده هم داشته باشد براي ما بد نيست.
مشکلات هفته گذشته حل شده است؟
بله، البته مشکل خاصي نبود اما با درايت مديريت باشگاه، تلاش بچه‌ها و حمايت هواداران در حال حاضر مشکلي نداريم که بايد به خاطر اين اتفاقات خوب از همه آنها تشکر کنم.
مدتي پيش با علي سامره صحبت مي‌کردم که گفت به حاج محمود فکري بگوييد صدر جدول فعلا به طور امانت دستش باشد تا به موقعش از او بگيريم.
(مي‌خندد) موفقيت علي سامره و تمام بچه‌هايي که وارد عرصه مربيگري شدند اتفاق بسيار خوبي خواهد بود که آرزوي قلبي من است. الان هم که بازي‌هاي زيادي به پايان فصل مانده و اميدوارم بازيکنان ما دچار غرور نشده و با همدلي و رفاقتي که ميان‌شان است تا روز آخر ادامه دهند.
نگفتيد به سامره چه بگويم.
به علي بگوييد صدر جدول را نمي‌دهيم و مي‌تواند براي دوم شدن تلاش کند.
روز پنج‌شنبه شهرآورد تهران برگزار مي‌شود، شما چه ارزيابي از اين بازي داريد؟
من از اين بازي به عنوان يک استقلالي مي‌ترسم چون شرايط استقلال خيلي رو به راه نيست و سرمربي جديدش هم تجربه شهرآورد تهران را ندارد اما برعکس پرسپوليس تيمي است که فوتبال را خوب بازي مي‌کند و مربي‌اش قطعا اشتباه فصل گذشته را تکرار نخواهد کرد چون او در همان بازي هم مي‌توانست برنده باشد. بازيکنان استقلال اگر همه توانشان را نتوانند به کار بگيرند احتمال باختشان هم وجود دارد اما اگر روز خوب‌شان باشد و با همه وجود بازي کنند شانس برنده شدن را هم دارند.
شفر تا امروز در دو بازي روي نيمکت استقلال نشسته و...
در حال حاضر نمي‌شود درباره عملکردش اظهارنظر کنيم. به هر حال او تيمي را قبول کرده که در اوج بحران قرار دارد. مشکلات درون تيمي و مشکلات ديگر گريبان آنها را گرفته است و به همين دليل به اين زودي نمي‌توان درباره‌اش نظر داد. به هر حال اميدوارم از توانايي‌هايش به بهترين شکل استفاده کند و انرژي بيشتري بگذارد تا بازي‌هاي بهتري را از استقلال ببينيم چون اين تيم به لحاظ مهره چيزي کم ندارد و فقط بايد حواشي را کنترل کند.
به حواشي اشاره کرديد و حتما شنيديد که وريا غفوري و محسن مسلمان را به خطار قليان کشيدن محروم کردند.
ببينيد نفس کار که اشتباه است و بچه‌ها بايد خيلي مواظب خودشان باشند چون الان با اين همه فضاي مجازي همه مي‌توانند عکاس و فيلمبردار باشند. بازيکناني که در تيم‌هاي بزرگ بخصوص استقلال و پرسپوليس بازي مي‌کنند بايد بدانند که کوچکترين کارشان شايد چالشي بزرگ به وجود آورد اما من سوالم اين است که در بحث تشويق‌ها چکار کرديم که حالا مي‌خواهيم تنبيه کنيم. مسوولان فدراسيون براي مربيان و بازيکناني که سالم کار مي‌کنند چه کاري انجام داده‌اند. چقدر الگوسازي مناسب داشتيم که حالا مي‌خواهند درس اخلاق بدهند، متاسفانه عادت داريم که هيچ چيزي ندهيم و همه چيز بخواهيم.
درباره الگوسازي مناسب بيشتر توضيح مي‌دهيد؟
وقتي بعضا الگوهاي نامناسب و ضد ارزش به برنامه‌هاي ورزشي دعوت مي‌شوند چه انتظاري از بازيکن جوان داريم. اصلا با اين شرايط بايد به همين قليان کشيدن هم راضي باشيم. من يک نمونه از تيم خودمان مثال بزنم.
بفرماييد.
زماني که خيلي راحت فيلمي از رختکن ما تهيه مي‌شود و در ادامه‌اش انگ دوپينگ به ما مي‌زنند و هيچ اتفاقي هم نمي‌افتد چطور مي‌توان انتظار داشت که همه سالم کار کنند. وقتي بعضي مديران فوتبالي ما مشکل دارند چرا مي‌خواهيم با بازيکنان برخورد کنيم. اگر اينها درست شود بقيه مسائل هم درست خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که فقط ۶هفته به پایان لیگ مانده و رقابت در صدر جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا حسابی داغ است، هنوز کسی نمی‌داند درصورت برابری امتیازات در روز آخر، تیم‌ها بر چه اساسی پشت سر هم قرار خواهند گرفت.

اول تصور می‌شد ملاک، نتیجه بازی رودررو و لحاظ‌کردن گل زده در خانه حریف است. بعدا سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت بازی رودررو در اولویت است اما گل زده در خانه حریف حساب نیست و تفاضل گل معیار خواهد بود.

حالا اما منصور قنبرزاده، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون گفته درصورت برابری امتیازات، مستقیم می‌رویم سراغ تفاضل گل و چیزی به اسم بازی رودررو نداریم.

شما فقط سطح اعتبار لیگ را ببینید. عجله‌ای هم نیست البته؛ یک‌دفعه بگذارید آخر فصل اعلام کنید!

کد خبر 847389 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!