Web Analytics Made Easy - Statcounter

85 هزار نمونه خون بند ناف در کشور ذخیره سازی شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ مدیر عامل بانک سلول های بنیادی خون بند ناف رویان کشور امروز در نشست با متخصص زنان و زایمان و ماماها در اراک پیش بینی کرد این میزان تا پایان سال به 95 هزار نمونه برسد. دکتر ضرابی گفت : در بانک عمومی خون بند ناف هم 15 هزار نمونه ذخیره شده که برای استفاده عموم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : اکنون 35 هزار پیوند سلولهای بنیادی در دنیا انجام شده که 730 هزار نمونه خون در بانک های عمومی در دنیا و 3 میلیون در بانک های خصوصی ذخیره شده است. طبق استاندارد، نمونه های ذخیره خون در دمای منفی 196 درجه سانتیگراد تا 25 سال قابل نگهداری است. دکتر غفاری زاده مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی اراک هم در این نشست گفت : تاکنون 2 هزار نمونه خون بندناف در استان ذخیره شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود