Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:11:32 GMT

انهدام باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در قلعه‌گنج

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۶۲۰۶

انهدام باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در قلعه‌گنج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج از انهدام باند مسلح مواد مخدر و دستگیری پنج نفر از قاچاقچیان هم‌چنین کشف بیش از 400 کیلوگرم مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «سجاد افشارمنش» در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به‌علت موقعیت خاص منطقه‌ای و هم‌جواری با استان سیستان و بلوچستان و در راستای مبارزه با پدیده خانمانسوز مواد مخدر  قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشارمنش افزود: طی این عملیات مأموران انتظامی شهرستان قلعه‌گنج، با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند مسلح از حاملان مواد مخدر را که از مناطق صعب‌العبور دهستان مارز به‌صورت مسلحانه و با استفاده از 9 دستگاه موتورسیکلت اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر به استان هرمزگان و شهرستان میناب می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از این‌که در ارتفاعات بندباریک وارد کمین مأمورین پلیس شده نسبت به تیراندازی به سمت ماموران پلیس اقدام می‌کنند.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این عملیات 2 نفر از راکبان موتورسیکلت مجروح و 3 نفر دیگر دستگیر و 9 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر 357 کیلوگرم تریاک و 52 کیلوگرم هروئین و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان قلعه‌گنج با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط شهرستان پهناور اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از شهرستان  احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد دستگاه قضائی قلعه گنج با آنان  قاطع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ از کل تلفات اعتیاد ۷۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان در این مدت شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه