Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در نشست خبری که پیش از ظهر دوشنبه در سالن حضرت خدیجه(س) صحن فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای موکب حرم حضرت معصومه(س) در ایام راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: ستاد رسانه‌ای به منظور تهیه و انتشار برنامه‌هایی تلویزیونی در این ایام در محل موکب مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از نصب و راه اندازی دستگاه اس ان جی امور استان‌ها در محل موکب حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: حضور زائران در موکب حرم حضرت معصومه(س) از شبکه‌های مختلف سراسری و به شکل ویژه از شبکه شما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم تهیه کننه برنامه‌های تلویزیونی مقیم در محل موکب مستقرمی شوند و برنامه‌های ویژه از طریق شبکه‌های امید، جام جم، شبکه شما و سایر شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از تأکید بیشتر بر پخش رسانه‌ای برنامه‌های موکب به نسبت سال گذشته یاد کرد و افزود: رادیو معارف، رادیو محرم، رادیو اربعین و سایر شبکه‌های رادیویی استانی و ملی توسط تیم ۸ نفره رادیو معارف مستقر در موکب نیز تغذیه خواهند شد.

اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در رابطه با تهیه محتوای خبری نیز تأکید کرد: علاوه بر تیم خبری استان مقدس که در محل موکب مستقر هستند آمادگی برای اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب نیز فراهم شده است.

وی از حل مشکلات سال گذشته ارتباطات اینترنتی هم خبر داد و گفت: ۱۰ مگ حجم اینترنتی برای انتقال محتوای خبری و تصویری خبرنگاران و عکاسان خریداری شده است.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از فعالیت ۳ تیم مستند ساز حرفه‌ای در محل موکب هم خبر داد و گفت: این گروه‌ها مستند و کلیپ‌های خاصی را در این ایام تهیه خواهند کرد که در این ایام پیاده روی اربعین و در طول سال از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بعد از اربعین در حرم مطهر

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: از عکاسان دعوت شده است که به ثبت صحنه‌های تأثیرگذار این ایام بپردازند و بعد از این ایام اربعین نمایشگاهی با این موضوع در حرم برپا خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه‌های قرآنی موکب نیز تأکید کرد: هر روز قبل از نماز ظهر محفل قرآنی ویژه در حسینیه موکب و برنامه‌های ویژه قرآنی با حضور قاریان بین المللی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور افزود: اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی هم از طریق تلویزیون خود موکب و هم در بین مسیرپیاده روی اعلام می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)