Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم باشکوه تقدیر از نمایندگان رسانه‌های گروهی که در رقابت با موضوع مبارزه با افراطی‌گری و همچنین تقریب بین مذهبی و قومیتی جایگاه برتر 19 اکتبر برگزار شد.

پورتال خبری فدرال "Islam-today" که در چارچوب خانه انتشاراتی «حضور» اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان فعالیت می‌کند، جایگاه دوم را در قالب «بهترین نشر در شبکه اینترنت» و دومین جایگاه را در مجموعه مقالات با موضوع روابط بین مذهبی و قومیتی به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روسلان حسام‌اف» معاون انتشارات حضور خاطرنشان شد که ترویج و تشکیل جهان‌بینی و تفکر ضد تروریستی و ضد افراطی‌گری در بین خوانندگان از جمله اهداف اصلی پورتال "اسلام تودی" در حوزه مبارزه با ترویج ایدئولوژی تروریسم است.

این پورتال که در سال 2012 راه‌اندازی شد، در مدت کوتاه پیدایش به یکی از سایت‌های خبری اسلامی در روسیه تبدیل شده است. آمار بازدید از این سایت موید این واقعیت می‌باشد: در ماه بیش از دو میلیون بازدیدکننده دارد. علاوه بر این، پورتال " Islam-today" تنها رسانه جمعی اسلامی روسیه است که فعالیت پیشگیرانه در شبکه‌های اجتماعی را در راس کار خود قرار داده است.

به گفته حسام‌الدین، با در نظر گرفتن مشخصات سن بازدیدکنندگان، این سایت نه تنها به محتوای متون و اخبار، بلکه به شیوه و روش انتقال آنها توجه ویژه دارد. از جمله برنامه‌ها و اخبار گرافیکی، ویدوئی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همچنین از جمله موارد پرطرفدار این پورتال، برنامه «سلام علیه تروریسم» بود که تابستان سال جاری راه اندازی شد.

از جمله طرح‌های مهم دیگر این پورتال، مقالات توضیحی مختص افراد تازه مسلمان شده است که در گروه مورد خطر قرار دارند؛ همچنین اخبار مربوط به حوزه روابط و حوادث بین مذهبی و قومیتی که در جمهوری تاتارستان صورت می گیرد.

502

پورتال خبری فدرال جمهوری تاتارستان بهترین نشر در شبکه اینترنت ایدئولوژی تروریسم Islam-today مبارزه با افراطی‌گری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده‌ که گفته می‌شود به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌ عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

کد خبر 847345 منبع: ایران برچسب‌ها استان مازندران پزشکی قانونی خبر مهم وکیل قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری