Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - آیین تجلیل از مربیان و مدال آوران جانباز و معلول استان لرستان، شرکت کننده در مسابقات جهانی سوئیس و لندن روز دوشنبه همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در این آیین گفت: استانداری لرستان بسترهای مناسب را برای تجهیز امکانات ورزشی جانبازان و معلولین استان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیب الله خجسته پور افزود: وقتی ورزشکاران معلول به قهرمانی می‌رسند باعث ایجاد انگیزه برای دیگر معلولین می شود.
وی ادامه داد: ورزشکاران معلول می‌خواهند بر محدودیت‌های خود غلبه کنند و در این راستا نقش بسترسازان این قهرمانی ها در وزارتخانه و هیات ورزشی استان پررنگ است.
خجسته پور با اشاره به اینکه اعتبارات ورزشی در مواردی به صورت ملی برنامه ریزی می شود گفت: 19 درصد اعتبارات کل کشور به استان ها اختصاص می یابد و بیش از 80 درصد از اعتبارات با تلاش مسئولان استانی فراهم می شود و در این زمینه باید طرح‌های توسعه‌ای برای کمک به ورزش معلولین انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز در ادامه گفت: عصاره های ورزش جانبازان و معلولین کشور از استان لرستان می باشد چرا که اکثر قهرمانی و کسب مدال توسط این عزیزان به دست می آید.
علی یاور عزیز پور افزود: بیش از 25 درصد از مدال‌های کاروان تیم ملی توسط ورزشکاران لرستانی کسب می شود.
رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان نیز در ادامه افزود: ١٥ رشته ورزشی معلولین در لرستان فعالیت می کنند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های موفق شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران و مربیان در این رشته های ورزشی باشیم.
محمد الیاسی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 11 مدال در ٢ مرحله اعزام به مسابقات جهانی توسط ورزشکاران معلول لرستانی کسب شده است.
وی گفت: سه رویداد مهم پارا آسیایی جوانان پارا آسیایی بزرگسالان و المپیک 2020 در انتظار ورزشکاران معلول لرستانی است که امیدواریم با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولین موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
وی بیان کرد: مشکل عمده ورزشکاران دو و میدانی لرستان امکانات و تجهیزات بدنسازی است که در صورت برطرف شدن این مشکل امید پیدا کرده و قهرمانی های زیادی را به دست خواهند آورد.
ورزشکاران جانباز و معلول دو و میدانی استان لرستان در مسابقات جهانی بزرگسالان لندن یک طلا و چهار نقره و در مسابقات جهانی جوانان سوئیس یک طلا یک نقره و سه برنز در سال 2017 کسب کردند.
22 تا 29 مهرماه هفته پارالمپیک است.
٣٢١٠/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا