Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:06:34 GMT

چهره ها در شبکه‌هاي اجتماعي (564)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۶۸۱۶

چهره ها در شبکه‌هاي اجتماعي (564)

خبرگزاري آريا - برترين ها - اميررضا شاهين نيا: سلامي دوباره خدمت همه شما عزيزان و همراهان مجله اينترنتي برترين ها. مثل هميشه با گزيده اي از فعاليت چهره ها در شبکه هاي اجتماعي در روزهاي گذشته در خدمتتان هستيم. ممنون از اينکه امروز هم همراه ما هستيد.
سلفي ليلا بلوکات و هليا امامي، بازيگران سريال جديد بهرام بهراميان به نام "از ياد ها رفته" که اين روز ها در حال فيلمبرداري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سريالي که داستان آن در دوره ي پهلوي روايت ميشود.

تيکه سنگين ارسلان قاسمي به بازيکنان ليگ برتري که هر روز عکس هايشان در حال قليان کشيدن در قهوه خانه هاي شهر لو ميرود. آنقدر اين عکس ها زياد هستند که به جرأت ميتوان گفت اين روز ها نقش تنباکوي دو سيب از نقش توپ فوتبال در ليگ ما پررنگ تر است! من نميدانم اين ها که يک ميليارد برايشان پول خرد است چرا آبرويشان را کف دستشان ميگيرند و در ملا عام اين کار را ميکنند؟! نميتوانند يک قليان براي منزلشان بگيرند؟!

ارسلان جان احساس کردم لازم است اين عکس قديمي ات را يک بار ديگر با هم مرور کنيم که يک موقع فکر نکني خبري شده است.

سيروان خسروي با ظاهر جديدش که خيلي شبيه ريوالدو بازيکن برزيلي سال هاي نه چندان دور شده است.

از معدود سلفي هاي سحر ولدبيگي که نيما فلاح در هيچ جاي آن ديده نميشود.

اينکه اين استوري روي صفحه ارام جعفري ديده ميشود، از سه دليل خارج نيست.
1. دستش خورده است و سلفي آپلود شده است.
2. ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد.
دليل سوم بماند. همين دو دليل کافي است!

سياوش خيرابي در پشت صحنه کار جديدش که در آن نقش يک شاگرد نمايشگاه خوردرو را دارد.

مجيد جان شما ببخش و کوتاه بيا!

تا سفر بعدي بايد عکس هاي سفر قبلي را لايک کنيم. اين يک قانون است.

خسته نباشي الهام خانم، ولي باز هم هويت کسي که شما را مجبور به توضيح اين حال خرابتان براي فالوئر ها کرده است، مشخص نيست.

دورهمي طناز ها در جشن تولد رفيقشان مصطفي تنابنده. با حضور هومن حاج عبداللهي، بهراد خرازي، اصغر حيدري، علي مسعودي، علي صالحي، سعيد آقاخاني و امير غفارمنش.

اي جان! کدوم کرمِ بي ادبي به خودش اجازه داده تا دندون تو را بخورد شيث جان؟!

واکنش مهراب به حواشي دادگاه يکي از دولتمردان سابق که از بازار تره بار کمي خريد داشت، دادگاه و خريد را يکي کرد.

الناز جان هر خزعبلي که طراحي کردند را به اشتراک نگذار. بخاطر خودت مي‌گوييم.

تبريک و خسته نباشي جواد نکونام به اعضاي تيم ملي فوتبال نوجوانان که تاريخ سازي کردند ولي زورشان به اسپانياي قلدر نرسيد. اميدواريم اين بچه ها در ادامه زندگي حرفه اي خود هوشيار باشند و قدر خودشان را بدانند.

گلچهره سجاديه، حسن پورشيرازي، شبنم قليخاني و جواد افشار در پشت صحنه سريال جديد آقاي افشار که نام آن "آنام" (در زبان آذري با معناي مادرم) است. حضور خانم سجاديه بازيگر کهنه کار و پر افتخار و سينما و تلويزيون در اين سريال بازگشتي دوباره براي ايشان به سطح اول دنياي هنر محسوب ميشود. خانم سجاديه در سال هاي دهه هفتاد چندين سيمرغ و تنديس سينمايي و چندين و چند نامزديِ سيمرغ در کارنامه دارد.

سلفي خواهرانه پريناز ايزديار و خواهرش در يک کافه ي سرسبز که اگر اشتباه نکنم در مجموعه باشگاه انقلاب است.

پست جديد بهاره کيان افشار با کپشني که از ديروز تا اين لحظه تمامي اهالي فلسفه، ستاره شناسي و ادبيات را درگير خود کرده است. با اين منطق، سه شنبه ها هم حتما خيلي شکمو اند. پنجشنبه ها هم مغرور و احساساتي هستند.

سلفي زيباي محسن تنابنده به همراه همسر عزيزش در کنار آبشار نياگارا در مرز کانادا و آمريکا که طبيعتاً عزيزان با توجه به تصميمات عمو ترامپ در بخش کانادايي آن هستند.

ماهايا پطروسيان عکسي از حضور خود در فيلم در حال اکران "خفه گي" به اشتراک گذاشت. فيلم متفاوت فريدون جيراني تا اينجا استقبال از آن خوب بوده است.

مليکا شريفي نيا پس از سال ها با برج ايفل تجديد ديدار کرده است. ما هم اگر قسمت باشد آخر هفته با برج ميلاد تجديد ديدار خواهيم داشت و سيب زميني سرخ کرده خواهيم خورد.

همين تيشرت اگر بر تن يک راننده کاميون بود همه با نگاه "مرتيکه با زيرپوش نشسته پشت فرمون" به وي نگاه ميکردند، ولي حالا که مهرداد صديقيان پوشيده، واااو چه خوشتيپ و هندسام شده است.

يکي از بهترين عکس هاي بهرام رادان تا به امروز. در اين عکس عالي افتاده است :))

آناهيتا افشار، مثلا حواسش نيست و حسابي ذهنش درگير است.

اين همان کاري است که الهام پاوه نژاد از پنج صبح به آنجا ميرود که در آن با حميدرضا پگاه همکار است. سريالي به نام "هست و نيست" ساخته حسين سهيلي زاده.

سلفي عليرضا رئيسي در کنار بهروز خان بقايي، از چهره هاي ماندگار راديو و تلويزيون.

پرستو خانم گلستاني هستند و اين تتابع عکس ها در مطلب کاملا اتفاقي است.

نه! نميخواهم به اين موضوع فکر کنم که منظور انصاريان اين است که شبيه رابرت دنيرو شده است. اصلا نميخواهم به اين کابوس فکر کنم!

سلفي مهناز افشار در کنار پرويز خان پرستويي و ساير عزيزان در پشت صحنه فيلم جديد تينا پاکروان به نام "لس آنجلس - تهران".

سميرا حسنپور براي اينکه قدمت حضورش در سينما و تئاتر را به همگان نشان دهد، اين عکس از خود در صحنه تئاتر مربوط به سال 1389 را به اشتراک گذاشت.

سلفي محمد نادري و امير کاظمي که در آن بسيار خوشحال و راضي به نظر مي رسند. معلوم است که دقايق خوب و خاطره انگيزي در کنار هم داشته اند.

عباس غزالي و خواهر زاده هاي عزيزش که همه زندگي او هستند.

وقتي روي صندلي معلم پرورشي پونز گذاشتي و منتظر هستي که روي آن بنشيند.

عکس اينستاگرامي مينو غزنوي گوبنده و دوبلور کهنه کار صدا و سيما در کنار دو تن ديگر از خوش صداهاي راديو و تلويزيون، يعني استاد منوچهر والي زاده و فرزاد حسني.

بانو پوران درخشنده به همراه بانو گوهر خيرانديش براي شرکت در يک جشنواره فيلم به لس آنجلس سفر کرده اند. فيلم "زير سقف دودي" نماينده سينماي ياران در اين جشنواره است.

نبايد رفتار مامورين نيروي انتظامي با رانندگان متخلف انقدر تبعيض آميز باشد. نبايد تا ما را ديده 100 تومان قبض چاپ کند ولي وقتي خاطره اسدي را ديده تابلوي ايست را به او بدهد که سلفي بگيرد.

عيادت مهران غفوريان و ساير عزيزان هنرمند از بانو ملکه رنجبر که اين روز ها در بستر بيماري است و محتاج دعاهاي همه ما. آرزوي سلامتي داريم براي اين هنرمند دوست داشتني.
مطلب امروز هم به انتها رسيد. ممنون از همراهي تان، تا مطلب بعدي مراقب خودتان باشيد.

مثل هميشه منتظر نکات پيشنهادي و انتقاداتتان هستيم. چه از طريق گذاشتن نظرات زير همين مطلب چه از طريق ايميل info@bartarinha.ir. براي ارتباط با نويسنده مطالب هم مي‌توانيد با حساب کاربري amirrezashahinnia در اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
با سپاس از همراهي تان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» تالیف هژیر فتحی و با همکاری فائزه تقی‌پور منتشر شد.

روندهای طی شده دهه‌های اخیر نشان داده که میزان مصرف رسانه‌های سنتی که روزگاری رسانه‌های جریان اصلی جامعه بوده‌اند رو به افول نهاده و شبکه‌های اجتماعی مجازی منبع اصلی دریافت اطلاعات شده‌اند. تبدیل این شبکه های اجتماعی به عنوان منابع اصلی تولید و توزیع خبر، فضایی را شکل داده است که این روزها می توان ادعا کرد رسانه‌های سنتی دیگر مثل گذشته قادر نیستند دستورکار برای افکار عمومی تعیین کنند. در این وضعیت، رسانه‌های اجتماعی کارکرد تعیین دستورکارها و برجسته سازی موضوعات را بر عهده گرفته اند از این منظر متخصصان حوزه رسانه در خصوص ادامه این روند و آینده مواجه ای که شبکه های اجتماعی با رسانه های سنتی دارند، نگران باشند.

منظر آینده پژوهی در حوزه رسانه هم برای تحریریه رسانه ها و هم برای سیاستگذاران حوزه رسانه مفید و اثر بخش خواهد بود. در این کتاب کوشیده شد که سناریوهای محتمل آینده که در مواجهه شبکه های اجتماعی مجازی با رسانه های سنتی ایران رخ خواهد داد، با روش علمی شناسایی و تبیین شود تا هم فعالان حوزه رسانه به خصوص مطبوعات از آن بهره ببرند و هم متولیان رسانه ای کشور درک بهتری از جایگاه آینده شبکه های اجتماعی در فضای رسانه ای کشور داشته باشند.

کتاب حاضر حاصل پژوهشی است با روش آینده‌پژوهی در مقطع دکترا، با عنوان «آینده پژوهی شبکه های اجتماعی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت» که در آن سعی شده آینده های محتملی که شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران دارند، شناسایی و تبیین شود. در این پژوهش، خبرگان رسانه ای، دانشگاهی و فضای مجازی به شناسایی مولفه های اثربخش در این مواجهه رسانه ای پرداختند که در نهایت به ترسیم سناریوهای آینده منجر شد. همچنین در فصل آخر نیز به موضوع روزنامه نگاری رباتی به عنوان روشی برای برون رفت رسانه های سنتی از منجلاب کمبود مخاطب و بهبود وضعیت این وسایل ارتباط جمعی در حوزه محتوا و مخاطب پرداخته شده است.

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» در ۱۸۰ و به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899353

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • عکس| دردناک‌ترین سلفی جهان
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ