Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی شهید بیاضی زاده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز، ثبت نام کاروان زیارتی پیاده روی اربعین حسینی الی بیت المقدس علوم پزشکی شیراز را آغاز کرد. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی شهید بیاضی زاده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز از دانشجویان متقاضی جهت شرکت در کاروان زیارتی پیاده روی اربعین حسینی الی بیت المقدس (ویژه برادران) ثبت نام به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان از ۱۸ تا ۲۰ مهر ماه فرصت دارند تا جهت ثبت نام، نام و نام خانوادگی، رشته، شماره دانشجویی و داشتن یا عدم داشتن گذرنامه را به شماره ۶۶۰۰۰۷۲۰۰۷ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز سلامت فارس در ایام عید در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید حسینی ظهر دوشنبه با اشاره به موقعیت استان فارس به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور گفت: با توجه به این اهمیت طی هفته‌های اخیر با برگزاری نشست‌های برنامه ریزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سراسر استان، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف سلامت استان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هدف نهایی از این برنامه‌ریزی‌ها را پیشگیری از هر گونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت رسانی در بخش‌های مهم ارائه خدمت به مردم و مسافران عنوان کرد که با مشارکت تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه دنبال شده است.

به گفته مسؤول ارشد حوزه سلامت فارس، با برنامه ریزی‌های انجام شده، نحوه فعالیت ۳۳ شبکه و منطقه بهداشت و درمان، ۷۰ بیمارستان خصوصی، خیریه و دولتی با هشت هزار و ۱۹۰ تخت فعال، بیش از یکصد درمانگاه خصوصی و دولتی در ایام نوروز، مشخص شده و تلاش برای این بوده که مردم و مسافران نوروزی، در ایام نوروز ۱۴۰۳، خدمات سلامت را به بهترین شکل دریافت کنند.

حسینی ارائه خدمات دیالیز در ۷۱ مرکز دولتی و خصوصی در سطح استان فارس به صورت نوبت کاری و در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی، فعالیت بیش از یکصد مرکز تصویربرداری بیمارستانی و رادیولوژی خصوصی و دولتی و ۱۵۰ داروخانه شبانه روزی را دیگر بخش خدمات سلامت نوروزی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به فعالیت شبانه روزی تیم‌های سلامت محیط دانشگاه به عنوان یکی از محورهای مهم خدمات ویژه نوروز اشاره کرد که با حضور ۱۴۰ بازرس بهداشت محیط به طور میانگین در روز، در قالب ۷۸ تیم ثابت و سیار آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.

سید وحید حسینی همچنین از فعالیت ۲۵ مرکز دندانپزشکی شبانه روزی در شیراز و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در ۳۳۶ مرکز خصوصی و دولتی در سطح استان به صورت نوبت کاری و در روزهای مختلف تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی خدمت رسانی و آماده‌باش ناوگان اورژانس فارس در قالب ۲۳۸ پایگاه اورژانس زمینی، ۲۷ ایستگاه سلامت و پنج پایگاه اورژانس هوایی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی را دیگر بخش خدمات مجموعه بزرگ علوم پزشکی شیراز در نوروز سال ۱۴۰۳ معرفی کرد.

حسینی همچنین از ارائه خدماتی در حوزه‌های پزشکی، مامایی و آزمایشگاهی در ۳۰۱ مرکز خدمات جامع سلامت استان و ۴۱ مرکز ایمن سازی خبر داد.

با رعایت این موارد سالی بی خطر را سپری کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با هدف تسهیل اطلاع رسانی عمومی پیرامون خدمات سلامت نوروز در مجموعه علوم پزشکی شیراز، یک پایگاه مجازی نیز به نشانی اینترنتی https://nowrooz.sums.ac.ir/ در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده که ضمن داده‌های آموزش سلامت در نوروز، مردم استان و مسافران نوروزی می‌توانند اطلاعات مربوط به مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت نوروزی را به صورت جامع و با جزئیات مربوط به زمان و نشانی مراکز، دریافت کنند.

حسینی اضافه کرد: سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با شماره تلفن ۱۹۰، سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۸۱۹ برای پیگیری مسائل درمانی مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات و سامانه اورژانس نیز با شماره تلفن ۱۱۵، در ایام نوروز با هدف پاسخگویی به مسائل حوزه‌های یاد شده فعال است.

مسؤول ارشد حوزه سلامت فارس با آرزوی سالی سرشار از سلامتی برای همه مردم ایران؛ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سفرهای نوروزی، پیشگیری از بروز مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، پرهیز از مصرف قارچ‌های سمی در طبیعت و توجه به سلامت خود و اعضای خانواده در ایام تعطیلات را از جمله مهم‌ترین مواردی دانست که موجب کاهش بروز مشکلات در این ایام می‌شود.

کد خبر 6058085

دیگر خبرها

  • کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت های عراقی است
  • مراکز سلامت فارس در ایام عید در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند
  • غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • نرخ غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • معاینه پزشکی زائران حج آغاز شد
  • معاینه زایران حج آغاز شد
  • کاروان پیاده‌روی "از خراسان تا قدس"در اراک
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار