Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال باید مربیان ایرانی را هم در کادر فنی تیم ملی قرار دهد تا آنها نیز با حضور در جام جهانی کسب تجربه کنند.

ناصر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به موفقیت تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی هند اظهار داشت: این موفقیت را به فوتبال ایران به‌ویژه آنهایی که زحمات زیادی کشیدند تا تیم ملی تا این مرحله پیشرفت کند تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چمنیان زحمات زیادی برای این تیم کشید و خیلی خوشحالم مربیان ایرانی پتانسیل خود را نشان دادند. واقعا مربیان ایرانی از دانش بالایی برخوردارند. ما در همه رده ‌های با مربیان داخلی به جام جهانی رفتیم و عملکرد خوبی هم داشتیم.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: در یک مقطع زمانی مایلی کهن، عباس چمنیان را به استیلی و کاشانی پیشنهاد داد اما آنها او را رد کردند. این موفقیت در زمینه بین‌المللی با همین آقای چمنیان به دست آمد.

فریاد شیران خاطرنشان کرد:م تاسفانه در حال حاضر در کادر تیم ملی هیچ ایرانی حضور ندارد و حتی مدیر رسانه و آنالیزور هم خارجی هستند. این حق هر مربی است که جایی برای کار می‌رود انتخاب دستیاران خارجی به عهده خودش باشد اما در کنار آنها دستیار ایرانی هم باید کار کنند. جام جهانی صحنه بزرگ کسب تجربه است و فدراسیون فوتبال باید مربیان ایرانی را هم در کادر فنی تیم ملی قرار دهد تا آنها نیز با حضور در جام جهانی کسب تجربه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مربی تمام تیم‌های پایه قراردادشان شاید اندازه پول کافی شاپ کی‌روش باشد. روزی که ترابیان قرارداد کی‌روش را تنظیم می‌کرد در قرارداد این مربی آمد که به عنوان مدیر باید به تمام تیم‌های ملی نظارت کند اما متاسفانه این نظارت را شاهد نبودیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!