Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير اطلاع‌رساني سوريه اعلام کرد، دولت سوريه تنها شهري را که نيروهاي ارتش سوريه وارد آن بشوند و پرچم عراق بر فراز ساختمان‌هاي آن به اهتزاز درآيند، "اراضي آزاد شده" تلقي مي‌کند.
به گزارش ايسنا، محمد رامز ترجمان، وزير اطلاع‌رساني سوريه امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با اسپوتنيک اعلام کرد که دولت سوريه تنها اراضي‌اي را که نيروهاي ارتش سوريه وارد آن بشوند و پرچم ملي اين کشور را بر فراز ساختمان‌هاي آن شهر برافراشته سازند، "منطقه آزادشده" مي‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين گفت‌وگوي ويژه تصريح کرد که آنچه در رقه رخ مي‌دهد و همچنين خروج اعضاي گروه تروريستي داعش از اين شهر، امري مثبت است اما ضروري است که نيروهاي سوريه وارد اين شهر شوند و داعش يا هر کدام از سازمان‌ها يا گروه‌هاي تروريستي ديگر از آن خارج شوند.
ترجمان در ادامه افزود که دمشق هيچ شهري را آزاد شده به شمار نمي‌آورد مگر اينکه نيروهاي سوريه وارد اين شهر شوند و پرچم ملي بر فراز اين شهر برافراشته شود و اين امر در مورد موقعيت‌هاي جغرافيايي سوريه صدق مي‌کند.
وزير اطلاع‌رساني سوريه همچنين تصريح کرد که کساني وجود دارند که به دنبال از بين بردن پيروزي رقه هستند و طرحي که از سوي عربستان، آمريکا يا ديگر کشورها مبني بر بازسازي شهر رقه يا مکان‌هاي ديگر مطرح شد، خارج از اراده دولت سوريه است.
وي هچنين ورود نيروهاي نظامي ترکيه به شهر ادلب و حضور نظاميان آمريکايي در "التنف" و برخي مناطق مرزي را "تجاوزي آشکار" توصيف کرد که حاکميت سوريه، قوانين بين‌المللي و قطعنامه‌هاي سازمان ملل را نقض مي‌کند.
ترجمان همچنين خاطرنشان کرد که دولت سوريه بايد به روشي مناسب به اين مساله واکنش نشان دهد.
وزير اطلاع‌رساني سوريه در آخر اظهار داشت: ورود يگان‌هاي ترکيه به ادلب خارج از چارچوب توافقات نشست آستانه است.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید