Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران از انعقاد تفاهم ميان شهرداري تهران و صدا و سيما در آينده اي نزديک خبرداد و عنوان کرد: اميدواريم طي جلساتي با صدا و سيما به يک برنامه 4 ساله و ذيل آن به برنامه يک ساله و 6 ماهه در خصوص فعاليت هاي شهرداري تهران برسيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، امين عارف نيا در جلسه تببين سياست هاي مرکز ارتباطات که با حضور مديران روابط عمومي مناطق برگزار شد ضمن تشريح سياست هاي شهرداري تهران در حوزه ارتباطات و اطلاع رساني اظهارکرد: آنچه که براي مهم است در مرحله اول تسهيل دسترسي شهروندان به اطلاعات در حوزه مديريت شهري است که براي تحقق آن بايد برنامه داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعد شفاف سازي از اهم برنامه هاي ماست و طبيعتا در راستاي اين امر بايد اخبار اقدامات و تلاش هاي سازمان بزرگ شهرداري تهران را به استحضار شهروندان تهراني برسانيم .
وي با تاکيد بر مسئوليت روابط عمومي شهرداري تهران براي پاسخگويي به هجمه ها و اخبار منفي که در فضاي رسانه اي منتشر مي شود، گفت: بخشي از اتفاق از روي عدم آگاهي و بخشي از آن به دليل شيطنت است که روابط عمومي شهرداري تهران در اين خصوص بايد پاسخگوي افکار عمومي باشد.
مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران با يادآوري شعار مقابله با فساد شهردار تهران عنوان کرد : اين شعار يکي از آرمان هاي هميشگي نظام مقدس جمهوري اسلامي است که ما بايد سهم خود را در راستاي تحقق آن ايفا کنيم . از اين رو سياست ها و برنامه هايي که در شهرداري تهران اتخاذ مي شود، بايد به صورت شفاف در معرض افکار عمومي قرار بگيرد و مردم با اين مباحث آشنا شوند .
عارف نيا با اشاره به بخشنامه ضد فساد شهرداري تهران مبني بر عدم صدور هولوگرام در مناطق گفت: شايد براي بخشي از شهروندان که درگير ساخت و ساز هستند، اين بخشنامه ملموس باشد اما براي بخش ديگر شهروندان اين موضوع شفاف نيست. از اين رو، بعد از ابلاغ بخشنامه وظيفه داريم اين موضوع را با افکار عمومي در ميان بگذاريم .
وي جلب رضايت ارباب رجوع را از ديگر وظايف شهرداري تهران معرفي بيان کرد : بايد براي رفع دغدغه هاي ارباب رجوع از طريق تسهيل در دسترسي به ساختار شهرداري تلاش کنيم تا شهروندان بتوانند مسائل خود را در يک فرايند تعيين شده دنبال کنند .
مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران در ادامه با اشاره به مسئوليت هاي شهرداري تهران براي اجراي برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي اذعان کرد: مديريت شهري در قبال مناسبت هاي تقديمي برنامه هايي را اجرا مي کند که بايد اين برنامه ها به سمع ونظر شهروندان برسد. به طور حتم رسيدن به يک ادبيات مشترک درباره نحوه مديريت اين برنامه ها مي تواند به انعکاس مطلوب آنها کمک کند .
عارف نيا انعکاس اخبار مربوط به اربعين حسيني را از اصلي ترين موضوعات فعلي روابط عمومي شهرداري برشمرد و گفت: مستندسازي خدمات رساني شهرداري تهران به زائران حسيني بر عهده مرکز ارتباطات شهرداري تهران است. به عقيده من برخي از مناطق به عنوان مناطق معين بايد به آن دسته از همکاراني که در مرزها مشغول اطلاع رساني هستند کمک کنند .
وي ادامه داد: موضوع ديگر روز جهاني شهرهاست که به تصويب سازمان ملل رسيده و امسال از سوي معاونت بين الملل مرکز برنامه هايي براي پاس داشت اين روز تعريف شده است .
به گفته مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران مناسبت هاي مربوط به هفته کتاب وروز کتاب خواني و کتابدار و انتخابات شهرداري مدرسه که در هفته اينده برگزار مي شود از موضوعات مهمي است که بايد مورد توجه روابط عمومي مناطق قرار بگيرد .
عارف نيا با اعلام خبرحضور شهرداري تهران در نمايشگاه مطبوعات گفت: معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد به صورت رايگان غرفه اي به مساحت 48مترمربع را در اختيار شهرداري تهران قرار داده است و اين فرصت خوبي براي روابط عمومي هاي مناطق براي ارتباط با اصحاب رسانه و افکار عمومي است .
وي در بخش ديگري از سخنانش به سياست هاي جديد شهرداري تهران در حوزه اطلاع رساني پرداخت و عنوان کرد : برخي از سياست ها در حال اعمال است و برخي به صورت مروري در يک بازه زماني محقق مي شود که تحقق آن منوط باهمکاري موثر ، روابط عمومي مناطق است .
مدير مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران تصريح کرد: به تازگي سايت شهرنوشت با يک تغيير مديريتي و ساختاري مواجه شد و يک سري ادغام ها در رسانه هاي مرکز ارتباطات صورت گرفت . قرار است به مرور به سمت يک رسانه رسمي با تابلوي مشخص حرکت کنيم تا رسانه مذکور مرجع اصلي اطلاع رساني شهرداري تهران شود .
به گزارش خبرنگارشهرنوشت عارف نيا اتخاذ سياست هاي جديد در حوزه فضاي مجازي، همکاري با صدا وسيما و مطبوعات را از ديگر ادقامات مرکز ارتباطات دانست و گفت: به تازگي جلسه خوبي را باآقاي ميرباقري معاون سيماي صدا و سيما درخصوص بهره برداري از ظرفيت هاي تلويزيون براي انعکاس خدمات شهرداري تهران و فرهنگ سازي درخصوص حقوق و وظايف شهرداري برگزار کرديم .
عارف نيا از انعقاد تفاهم ميان شهرداري تهران و صدا و سيما در آينده اي نزديک خبرداد و عنوان کرد : اميدواريم طي جلساتي با صداو سيما به يک برنامه 4 ساله و ذيل آن به برنامه يک ساله و 6 ماهه در خصوص فعاليت هاي شهرداري تهران برسيم به طور حتم اولويت ما برنامه شش ماه دوم سال جاري است که در اين خصوص شرکت پيام رسا پيگيري هاي لازم را انجام مي دهد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در نشست دکتر خلیل راده مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه با ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه که در محل دانشکده دامپزشکی برگزار شد ضمن بررسی توانمندی‌های طرفین به اجرای هر چه بهتر امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین با هدف ایفای هر چه موثرتر نقش دامپزشکی در برخورد با چالش‌های پیش رو و ارتقای جایگاه دامپزشکان در جامعه و بهره وری هر چه بیشتر تولیدات دامی تاکید گردید.  در این جلسه موضوع کارآموزی و کارورزی دانشجویان دامپزشکی در بخش‌های دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان جهت آشنایی بیشتر با وظایف سازمان دامپزشکی کشور مطرح گردید.  دکتر مهام رئیس دانشکده دامپزشکی نیز در این نشست ضمن تاکید به ارتقا همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های بالای موجود، به اولویت بخشیدن در تعیین موضوع پایان نامه‌های دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی به نیاز‌های تحقیقاتی سازمان دامپزشکی تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه