Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که با تهیه عکس مستهجن ازیک زن اقدام به انتقامجویی از او در شیراز کرده بود دستگیر شد.

ایران آنلاین /رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زنی به یکی از دادسراهای شیراز رفت و از یک فرد که از او فیلم و عکس نامناسب تهیه کرده بود، شکایت کرد.

این زن در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل با یک نفر رابطه برقرار کردم او به من ابراز علاقه می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکی ادامه داد: در این مدت با یکدیگر در ارتباط بودیم فکر می کردم که کسی از این موضوع اطلاعی ندارند.تا اینکه با هم به منزلی رفته و ساعت ها با هم بودیم. بعد از مدتی رابطه ما به هم خورد و دیگر با هم ارتباطی نداشتیم.
اما مدتی قبل او با ارسال ایمیل و پیام هایی مرا تهدید کرد که اگر به خواسته اش تن ندهم عکسها و فیلم هایی را که از من گرفته منتشر می کند.
پس از بررسی موضوع متوجه شدم از رابطه مان فیلمبرداری و عکاسی شده است. سپس تلفنهای پیدرپی از سوی وی آغاز شد. وبا تهدید ازمن
اخاذی کرده و می خواست که رابطه با وی را ادامه دهم.
با توجه به حساسیت موضوع ماموران جستوجوی ویژهای را برای یافتن مرد خلافکار آغاز کردند تا اینکه در تحقیقات انجام شده از شاکی مشخص شد که این عکس ها و فیلم ها آن زمانی که وی با آن مرد بوده از او تهیه شده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و سرنخهایی به دست آمد.
در ادامه تحقیقات فاش شد که روزی که از شاکی فیلم مستهجن تهیه شده او به همراه وی در منزلی بوده و در آنجا از نامبرده فیلم و عکس غیراخلاقی تهیه شده و متهم با تهدید به اینکه فیلم را به خانواده شاکی نشان می دهد تعدادی از عکسها را نیز در اینترنت پخش کرده است.
از این رو احتمال داده شد که این اقدام از قبل طراحی شده و فردی با انگیزه انتقامجویی این نقشه را طراحی کرده است.
پس از آن شاکی برای ادامه تحقیقات احضار شد. وی نزد بازپرس پرونده نیز گفت: روز حادثه او مرا با خود برد و گویا از من فیلم و عکس تهیه کرده است. پس از آن نیز تعدادی از عکس ها را پخش کرد از این رو از او شکایت دارم.
در ادامه فاش شد متهم با تهدید به فرستادن فیلم و عکس برای خانواده شاکی و همچنین انتشار آن به اهداف شوم خود رسیده است.
با توجه به اظهارات شاکی فیلم تهیه شده از او نیز به دست آمد. از این رو متهم نیز دستگیر شد.
متهم در تحقیقات مدعی شد که برای انتقام جویی ، اخاذی و تهدید به ادامه رابطه این کار را انجام داده است.
وی گفت: این زن مدت ها با من دوست بود. اما پس از مدتی به یکباره رابطه اش را با من قطع کرد. از این موضوع به شدت ناراحت بودم. به همین دلیل تصمیم گرفتم با تهدید به انتشار عکس و فیلم او را مجبور کنم به درخواستهای من تن دهد.برای این متهم قرار بازداشت موقت صادر شد./ خبرجنوب 

  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز