Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان لامرد به همراه صادقی مسئول حوزه نماینده سپاه و عبدالرضا آرمون رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد و تنی چند از مسئولین محلی با خانواده شهید حبیب ریاضی پور، شهید مدافع حرم که دو روز گذشته در سوریه به شهادت رسیده است دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس شاهد عصر مُهـر، قبل ازظهر امروز دوشنبه سرهنگ حسن عبدالله زاده فرمانده سپاه شهرستان لامرد به همراه حجت الاسلام صادقی مسئول حوزه نماینده سپاه لامرد، عبدالرضا آرمون رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد و تنی چند از مسئولین محلی با خانواده شهید حبیب ریاضی مدافع حرم که دوروز قبل در سوریه به شهادت رسیده است با خانواده شهید مدافع حرم دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است عصر امروز دوشنبه مراسم تشییع از ساعت 18:00 تا 20:00 در گلزار شهدای محله کوردان لامرد برگزار خواهد شد و مراسم تشییع و تدفین بسیجی شهید مدافع حرم "حبیب ریاضی پور" صبح فردا، دوم آبان ماه ساعت ۹ از میدان چمران شهر جهرم به سمت گلزار شهدای رضوان با حضور مردم شهیدپرور جهرم برگزار می‌شود

 

 

 

/انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد در حالی که توسط سهیل غلامی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملارد، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان این شهرستان همراهی می‌شد، با خانواده شهید «ابوذر مهرپور» دیدار کرد.

وی در این دیدار با اهدا لوح سپاس از صبر و استقامت این خانواده عزیز تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار پدر شهید مهرپور به بیان بخشی از خاطرات این شهید پرداخت.

بر اساس این گزارش، شهید ابوذر مهرپور کادر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۵ در حین مأموریت در خلیج فارس در سن ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 6082260

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند