Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:03:34 GMT

سامانه تیک‌بان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۸۶۲۶

سامانه تیک‌بان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

تصمیم گرفته‌اید پس از مدت‌ها به همراه خانواده یا دوستان برنامه سفر بریزید؟ به‌دنبال خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل بدون دردسر هستید؟ دنبال وب‌سایتی معتبر برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما هستید؟ در پی یافتن محلی برای دریافت کامل‌ترین لیست پرواز های چارتر و سیستمی با ارزان‌ترین قیمت هستید؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک‌بان در یادداشتی که در ادامه آمده، پاسخ همه این سوال‌ها را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما تیک بان، یکی از کامل‌ترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما در ایران است که با تجمیع بلیط‌های موجود در همه مسیرها دست شما را در انتخابی مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل باز می‌گذارد. از طریق سامانه تیک‌بان شما می‌توانید بلیط هواپیما را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازهای ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی جست‌وجو کرده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه کنید. بلیط هواپیما چارتر، بلیط هواپیما علی‌بابا، خرید بلیط هواپیما آسمان، خرید بلیط هواپیما ایران‌ایر، بلیط هواپیما ماهان، بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما لحظه آخری، بلیط قطار و .... را می‌توانید توسط سامانه رزرو بلیط هواپیما تیک بان تهیه کنید.

مزایای سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک‌بان، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت‌های هواپیمایی در بلیط‌های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط‌های چارتری وجود دارد تا کاربران این سیستم قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد باشند. لازم به ذکر است عملیات کنسلی و استرداد مبلغ بلیط هواپیما با توجه به دستورالعمل‌ها و قوانین مصوب سازمان هواپیمایی کشور صورت می‌گیرد و مشتریان تیک‌بان می‌توانند برای آگاهی از متن کامل این دستورات به بخش قوانین و مقررات در سایت تیک‌بان رجوع کنند. نکته قابل توجه دیگر در سامانه خرید بلیط هواپیما تیک‌بان آن است که در این سامانه علاوه بر ارائه بلیط هواپیما در مسیرهای داخل کشور، بلیط پروازهای خارج از کشور به صورت یک طرفه و دو طرفه از طریق ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی نیز فراهم شده است.

سامانه خرید بلیط هواپیما تیک‌بان، با فروش بلیط هواپیما در پروازهای داخلی همچون تهران، کیش، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز و... و همچنین پروازهای خارجی همچون نجف، استانبول، دبی، تفلیس و... سعی کرده است تا بسیاری از نیازهای شما به دریافت بلیط در انواع مسیرها را مرتفع کند و بهترین قیمت بلیط هواپیما را در اختیار هموطنان قرار دهد.

همچنین تیک‌بان می‌کوشد از طریق همکاری با ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی برتر کشور، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد. برای خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط چارتر یا بلیط سیستمی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس، تنها نیاز به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه بلیط هواپیما تیکبان دارید. همچنین از آنجا که پر کردن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریع‌تر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک می‌کند، می‌توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی تیک‌بان درج کنید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می‌توانید به بخش «راهنمای خرید بلیط هواپیما» در سایت تیک‌بان مراجعه کنید.

تیک‌بان: خرید بلیط هواپیما از این آسان‌تر نخواهد بود!

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک‌بان، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، پاسخگوی مشتریان خود برای هرگونه سوال یا مشکل احتمالی طی استفاده از تیک‌بان است تا آنها را برای خریدی لذت‌بخش و ارزان همراهی کند. خرید غیرحضوری، امکان مقایسه و خرید ارزان‌ترین بلیط‌ها در مسیرهای پرتردد، پشتیبانی تمام‌وقت در هفت روز هفته و ده‌ها مزایای دیگر از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک‌بان است که لذت مسافرت را دوچندان می‌کند. فرصت خرید بلیط هواپیما از تیک‌بان را از دست ندهید!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com