Web Analytics Made Easy - Statcounter

محموله 20 کیلوگرمی هروئین در شهرستان رودبار جنوب در درگیری مسلحانه کشف شد.

ایران آنلاین /حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف محموله مسلحانه 20 کیلوگرمی هروئین در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شامگاه گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب طی یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر از نوع  هروئین شدند.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان و از مسیرهای فرعی هلیل‌رود به شهرستان‌های عمقی کشور را داشتند.عمرانی افزود: با دستور قضائی محور فوق توسط چند تیم عملیاتی پلیس به صورت نامحسوس مورد کنترل قرار گرفت که در نهایت طی یک درگیری مسلحانه موتورسیکلت مذکور متوقف و قاچاقچیان باتوجه به تاریکی شب و شرایط خاص جغرافیایی منطقه متواری شدند./ فارس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی  شهرستان لامرد گفت: در تماس تلفنی با پلیس، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستا‌های بخش اشکنان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی در تحقیقات از اهالی محل باخبر شدند که پنج نفر به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر و  تیراندازی کرده بودند.
وی بیان کرد: چهار نفر از عوامل نزاع دسته جمعی به مادر و دختری ۴۰ و ۱۰ ساله  که  در حال عبور از کوچه بودند، تیراندازی  کرده و آن دو را مجروح کرده بودند.

فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده  به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۶ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه مرزی در سراوان / کشف ۱۳۰ کیلوگرم شیشه
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان