Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@22:22:53 GMT

بازداشت قاچاقچیان 20 کیلو هرویین در رودبار جنوب

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۸۹۶۳

رویداد۲۴-محموله 20 کیلوگرمی هروئین در شهرستان رودبار جنوب در درگیری مسلحانه کشف شد.حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از کشف محموله مسلحانه 20 کیلوگرمی هروئین در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شامگاه گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب طی یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر از نوع  هروئین شدند.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان و از مسیرهای فرعی هلیل‌رود به شهرستان‌های عمقی کشور را داشتند.عمرانی افزود: با دستور قضائی محور فوق توسط چند تیم عملیاتی پلیس به صورت نامحسوس مورد کنترل قرار گرفت که در نهایت طی یک درگیری مسلحانه موتورسیکلت مذکور متوقف و قاچاقچیان باتوجه به تاریکی شب و شرایط خاص جغرافیایی منطقه متواری شدند. 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ سرهنگ رضا نوری گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر، یازده معتاد متجاهر و ۱۲ متهم سایر جرائم دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان ۲۳ فقره سرقت و بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان تصریح کرد: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ عدد خشاب مربوطه، هشت عدد تیر جنگی، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت، از جمله چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرائم کشف شد.

سرهنگ رضا نوری با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام باقی مانده از نوروز، یادآور شد: پنج دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز طی روزهای اخیر در تویسرکان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تاکید بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر