Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در جلسه‌ای که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع در احداث خط راه‌آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز تشکیل شد مقرر گردید از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه مورد نیاز این طرح ملی تأمین گردد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه‌ای که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع در احداث خط راه‌آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز تشکیل شد مقرر گردید با توجه به اهمیت این پروژه، از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه مورد نیاز این طرح ملی تأمین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت زرین استحکام سرمایه‌گذار و پیمانکار مجری قطعه دوم این پروژه حضور داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: با موافقت معاونین وزارت راه و شهرسازی در خصوص اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به پروژه احداث راه‌آهن شهرکرد، طی سه ماه آینده اعتبارات صندوق مذکور به این پروژه تزریق خواهد شد.

قاسم قاسمی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با مشخص شدن روش پرداخت مطالبات این طرح، پیمانکار پروژه نیز تقبل نمود در جهت تسریع عملیات زیرسازی قطعه اول در سرمایه‌گذاری این پروژه مشارکت نماید.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس محمد کریمی گفت در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ های اصلی شروع شد.

وی هدف از اجرای طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

کریمی یادآور شد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اظهار کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می شود.

وی تصریح کرد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا ضمن تشکر از اعضای کمسیون حفاری اظهار امیدواری نمود با همکاری شهرداری و پلیس راهور هر چه سریعتر این مهم انجام شود
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر می‌باشد از صبر و شکیبایی شهروندان محترم و همیشه همراه سپاسگزاریم.

مهندس کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می نماید.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898522

دیگر خبرها

  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان