Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت، ازدستگیری 2 سارق جیب بر درایستگاه امام خمینی (ره) گفت: هر 2 متهم در طول مدت مرخصی از زندان به سرقت مشغول بودند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی راقی افزود: عوامل انتظامی هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی، متوجه رفتار مشکوک 2 زن که بر روی سکو تردد داشتند که پس از تعقیب آنان، هر دو متهم هنگام سرقت دستگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر 2 سارق در بازجویی های صورت گرفته اقرار کردند که دارای سابقه محکومیت بوده واز زندان مرخصی گرفته بودند که در این مدت، تعدادی گوشی همراه سرقت کردند.
فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت با بیان اینکه یکی از سارقان به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر به حبس ابد محکوم بود، تصریح کرد: سارق دیگر نیز محکوم به سرقت است.
سرهنگ راقی در پایان خاطر نشان کرد: در بازرسی صورت گرفته از متهمان تعدادی گوشی تلفن همراه بدون سیم کارت و ایران چک جعلی کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل کلانتری 113 بازار شدند.

*توقیف 76 دستگاه خودرو و موتورسیکلت
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری 22 سارق خبر داد و گفت: تعداد 76 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.
سردار حسن عرب سرخی افزود: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 24 ساعت گذشته، حین گشت زنی درسطح حوزه، موفق به دستگیری 22 سارق، کشف و توقیف 76 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب شدند.
وی با بیان اینکه علاوه بر 22 سارق، در گشت زنی صورت گرفته تعداد 5 معتاد نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: همچنین عوامل انتظامی موفق به کشف 30 گرم انواع مواد مخدر شدند.
سردار عرب سرخی خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس های تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.


*دستگیری سارق پوشاک غرفه های متروی پایتخت
فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت، از دستگیری سارق حرفه ای پوشاک غرفه های مترو تهران، خبر داد و گفت: سارق در هنگام سرقت از غرفه پوشاک ایستگاه مترو بازار تهران، دستگیر شد.
سرهنگ علی راقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: تعدادی از غرفه داران ایستگاه های مترو، با مراجعه به ایستگاه های پلیس، که پوشاک غرفه آنان در ازدحام جمعیت در یک چشم به هم زدن به سرقت رفته است.
وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و پایش اطلاعاتی، بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که سارق خانم بوده که تیمی از ماموران تخصصی این یگان، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ، تصریح کرد: ماموران انتظامی روز گذشته هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک خانمی شدند که قصد سرقت پوشاک از غرفه پوشاک ایستگاه مترو بازار تهران را داشت که بلافاصله عوامل انتظامی، سارق را دستگیر و به دفتر پلیس منتقل کردند.
وی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته ضمن پذیرش بزه انتسابی اقرار کرد که سابق بر این هم با همین جرم دستگیر شده است که با تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی و در اختیار کلانتری 113 بازار قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد