Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی امتداد نیوز، این اتهام جنسی در حالی بیان می‌شود که رسوایی جنسی هاروی وینشتاین چندی پیش مطرح شده است. لس‌آنجلس تایمز خبر داده است ۳۸ زن اقدام به متهم کردن تابوک کرده‌اند که در آن ۷۲ اقدام به آزار و تجاوز به آنان در یک دوره مبسوط از دهه هشتاد صورت گرفته است.

تابوک متهم به «پرسه‌زنی در خیابان‌های منهتن در جستجوی زنان جذاب، معمولاً در دهه بیست زندگی، گاهی اوقات دختران دانشجو، در مواقعی دبیرستانی» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده توباک که برای نوشتن فیلمنامه «باگزی» کاندید دریافت اسکار فیلمنامه اورجینال بوده، به بازیگران جوان مشتاق وعده می‌داده قدرت آن دارد، آنان را تبدیل به ستاره کند.

براساس بازپرسی، ادعا شده است او دختران و زنان را برای ملاقات با خود در اتاق‌های خصوصی به قصد ملاقات یا استماع، با برخوردهای منجر به موارد گناه‌‌آلود اغوا کرده است.

آدرین لاوالی، بازیگر سینما برخورد خود با جیمز تابوک را در اتاق هتلی در سال ۲۰۰۸ تشریح کرده و مدعی آن است  نویسنده در تلاش به اعمال افعال جنسی در برابر او بوده است. این بازیگر گفته است «احساس فاحشه بودن را داشتم، یک نومیدی مطلق نسبت به خودم و من سزاوار نقل کردنش برای هر کسی نبودم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ٨ سال حبس یک کارگردان تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری، اعلام کرد حکم ۸ سال حبس محمد رسول‌اف، کارگردان سینما در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شده و پرونده به اجرای احکام ارسال شده است.

امتداد نوشت: به گفته او ۵ سال از این حکم حبس قابل اجراست و رسول‌اف به شلاق، جزای نقدی و ضبط مال نیز محکوم شده است.

۴٧۴٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904465

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • حکم ٨ سال حبس یک کارگردان تایید شد
  • ابعاد پیچیده فوت خانم بازیگر؛ ماجرای خبر دستگیری فرد مرموز
  • همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان برنده نخل طلا/ طاهر رحیم بازیگر مقابل گلشیفته فراهانی است
  • جیمزوب: حرارت سیاره فراخورشیدی آهن را ذوب می‌کند
  • افشای سوءرفتارهای جنسی گسترده در یک نهاد فدرال آمریکایی
  • حرارت سیاره فراخورشیدی آهن را ذوب می‌کند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است