Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:37:25 GMT

رییس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۳۲۱

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در نامه‌ های جداگانه ای به وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر: رییس جمهور در نامه‌ های جداگانه ای به وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در نامه‌ های جداگانه ای به وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.

بر این اساس در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری» و «قانون استفساریه تبصره (۱) ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» جهت اجرا به وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ ‌گردید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند

رییس‌جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند مقابله قاطع با قاچاق را جز اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در جلسه صبح امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) ستاد اقتصادی دولت بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی و نیز اجرای دقیق قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌های مسوول تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارایه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رییس‌جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله رییسی با اشاره به آثار سو ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تأخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جز اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رییس‌جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسوول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳/ جزییات افزایش تعرفه پرستاری
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد