Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از فراهم بودن بودن زیرساخت‌های اصلی برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی پاسارگاد خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی پاسارگاد گفت: این شهرک صنعتی با وجود مزایایی نظیر نزدیکی به راه‌آهن شیراز – اصفهان و نزدیکی به بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۵۰ هکتار ظرفیت استقرار ۱۶۳ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۸۱۳ نفر را خواهد داشت.
فتوحی با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک باهدف استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی اجرایی شده و این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران است گفت: تاکنون ۱۷ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحد‌های صنعتی منعقدشده که از این تعداد دو واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۵۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ساخت‌وساز پنج واحد صنعتی نیز با پیشرفت بیش از ۶۵ درصدی در حال انجام است که سه واحد صنعتی آن تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید..
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح‌هایی نظیر زیرسازی، ساختمان نگهبانی، احداث مخزن یک‌هزار مترمکعبی، شبکه داخلی آب و برق و نیز خط انتقال آب به طول شش کیلومتر انجام‌شده و طرح خط اختصاصی برق از پست قادرآباد نیز با صرف ۲۰ میلیارد ریال با پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی در حال اجراست.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به این شهرک صنعتی گفت:عملیات اجرایی شبکه داخلی گاز با پیشرفت در حال انجام است ومراحل طراحی، نصب و راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار TBS نیز توسط شرکت گاز اجرایی خواهد شد.
فتوحی در ادامه با بیان اینکه این شهرک صنعتی در منطقه کم برخوردار قرارگرفته است از اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری برای متقاضیان خبرداد و گفت: این مشوق‌ها به سرمایه گذارانی اختصاص می‌یابد که ایجاد تولید و اشتغال کنند.
وی تصریح کرد: به هرمیزانی که اشغال واحد‌های صنعتی بیشتر شوداختصاص مشوق‌ها نیز افزایش خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، اعمال معافیت‌های مالیاتی، کاهش درصدپرداخت نقد‌ی و افزایش مدت اقساط قرارداد ها‌ی ۳۶ ماهه و تخفیف ۱۰ درصدی برای نخبگان و شرکت‌های تعاونی و ایثارگران همراه با ارائه تخفیف ۱۰ درصد برای متقاضیان بهره‌برداری در مدت یک سال را ازدیگر مشوق‌هایی اعلام کردکه برای سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته‌شده است.
وی تصریح کرد: همچنین به‌منظور تشویق سرمایه‌گذاران امسال، قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در این شهرک صنعتی افزایشی نداشته است. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در سه شهرک صنعتی این جزیره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مرتضی صابری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن بین‌المللی مرکز رشد برگزار شد، اظهار داشت: این شمار نیروی کار در 230 شرکت فعال در شهرک‌های فجر، تولا و کاوه منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه صنعتی و معدنی در قشم و حمایت ویژه سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه‌گذاران در این جزیره، گفت: این منطقه دارای یک سایت هاب انرژی، یک سایت صنایع شیلاتی و سه شهرک صنعتی بزرگ است که حمایت‌ها و امتیارات ویژه‌ای برای فعالان سرمایه‌گذاری در این مراکز وجود دارد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این واحد را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: در راستای رفع موانع تولید واحدهای تولیدی جزیره قشم، موفق به مصوبه‌ای برای حذف مالیات بر ارزش افزوده چند شرکت دانش‌بنیان در قشم شدیم که در زمینه تولید کود گیاهی از جلبک‌ها و ماهی‌های خشک فعالیت دارند.

صابری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برای کاهش بروکراسی ادارای تصریح کرد: در همین راستا نیز پارسال با حذف دریافت اسناد اعتباری از سرمایه‌گذاران، موفق شدیم پروانه بهره‌برداری 5 شرکت فعال در شهرک صنعتی تولا که به دلایلی موفق به دریافت پروانه نشده بودند را صادر و آنها را به چرخه تولید و اشتغال جزیره بازگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذارانی که با وجود دریافت زمین اما هنوز با گذشت سالهای بسیار اقدام به فعالیت نکرده‌اند، قراردادشان فسخ می‌شود، گفت: در همین راستا نیز بیش از 13 هکتار از زمین‌های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن به 19 سرمایه‌گذار که با وجود گذشت بیش از دو دهه از واگذاری هنوز اقدامی انجام نداده بودند، فسخ شد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین