Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محسن مسلمان در آستانه بازگشت به عقب بزرگي است که اينبار مي‌تواند تهديد بزرگي در خصوص پايان روزهاي ستاره بودن او باشد.
به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان که پيش از ديدار برابر نفت تهران از ليست برانکو ايوانکوويچ خارج شده بود تا ديدار اول سرخپوشان در جام حذفي را از دست بدهد، در تمرين امروز در شرايطي حاضر شد که هنوز تکليف مشخصي براي ديدار دربي هشتاد و پنج پيش روي خود نمي‌بيند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلمان امروز در شرايطي که از روز گذشته خبر مربوط به محروميت او با توجه به انتشار عکس‌ها و فيلم مربوط به قليان کشيدنش منتشر شد، در تمرين سرخپوشان حاضر شد. روحيه بالاي او براي بازگشت به ترکيب و حضور در دربي در تمرين امروز کاملا مشهود بود. اين در حالي است که محروميت از سوي کميته اخلاق و همچنين تنبيه برانکو ايوانکوويچ شرايط مبهمي را پيش روي او قرار داده است. اين سرنوشت امروز بازيکني است که طي دو فصل اخير يکي از ستاره‌هاي اين تيم بود. بازيکني که اين روزها عليرغم مشکلات و انتقاداتي که پيش روي خود مي‌بيند با 5 پاس گل در صدر جدول پاسورهاي ليگ حاضر است.
کافي کمتر دورتر برويم؛ ابتداي ليگ پانزدهم و محسن مسلمان که به واسطه عدم درخشش در ترکيب فولاد خوزستان خواهان زيادي را پيش روي خود نمي‌ديد. با اين حال پرسپوليس که در جذب ستاره‌ها ناکام مانده بود، تنها با توجه به نام او و اميدواري به بازگشت اين بازيکن او را براي عقد قرارداد فراخواند و او نيز بدون هيچ پيش شرطي اين پيشنهاد را قبول کرد. حضور چهار مدعي در پست او باعث شد تا برانکو ايوانکوويچ اعتماد زيادي به او نداشته باشد و ناآمادگي و روحيه پايين او نيز به اين مساله کمک کرد. با گذشت چند هفته از ليگ و البته اتفاقاتي که رخ داد در نهايت هماي سعادت را روي شانه هافبک شماره 77 نشاند و در ادامه او نيز توانست خواسته‌هاي کادرفني را به بهترين شکل ممکن اجرا کند تا ديگر عبور از نام او هم غير ممکن شود.
مسلمان فصل پانزدهم را به بهترين شکل ممکن به پايان رساند و گلزني در دربي نيز او را به محبوبيت بزرگي در نزد هواداران رساند تا حتي عدم قهرماني و بدشانسي در هفته پاياني نيز خللي به آن وارد نکند. مسلمان در ابتداي فصل شانزدهم هم شروعي مناسب در ترکيب سرخپوشان داشت و دوران افت او با حضور سروش رفيعي استارت خورد. عدم تطابق اين دو بازيکن در کنار يکديگر باعث شد تا مسلمان در مسير نزول قرار گرفته و کم کم از شرايط آرماني دور شود. دوران فراز و فرود او البته باعث مي‌شد تا همچنان انتخاب اول برانکو ايوانکوويچ لقب گيرد. با شروع ليگ قهرمانان هم او البته در روزهاي ابتدايي توانست يکي از بازيکنان تاثيرگذار سرخپوشان باشد و در ادامه اما شرايط متفاوت و البته شبيه و نزديک به روزهاي ابتدايي فصل پانزدهم شده است.
مسلمان که در دو ديدار رفت و برگشت مقابل الهلال در نيمه نهايي ليگ قهرمانان همچون جدال برابر الاهلي عربستان نتوانسته بود عملکرد درخشاني از خود به جا بگذارد و ماحصل هر دوي اين ديدارهاي تعويض‌هاي زودهنگام بود، بعد از بازي برگشت نيز به شدت مورد خطاب برانکو ايوانکوويچ قرار گرفت که از رفتار او نيز شاکي بود.
اين اتفاق در نهايت محسن مسلمان را از ليست بازي برابر نفت تهران خارج کرد تا سرمربي سرخپوشان تلنگر بزرگي به هافبکي که خودش پي‌ريزي درخشش او را داشته، بزند. ستاره‌اي که به زعم خود در روزهاي ابتدايي بازگشتش به پرسپوليس اعتماد بنفس‌اش به گونه‌اي پايين آمده بود که انگار فوتبال از يادش رفته و حتي در دريبل دروازه‌بان جوان و کم تجربه پيکان در ميانه ميدان و در جدال جام حذفي هم ناکام مانده بود. با اين حال اعتماد مجدد برانکو ايوانکوويچ و تلاش مصرانه او در تمرينات و قبول شلاق تمرينات سخت بدنسازي باعث شد تا او به گونه‌اي ديگر آبديده شود. روند صعودي که حتي باعث شد نگاه کارشناسان را نيز به خود جلب کند و خيلي‌ها ضمن قرار دادن او در جمع 5 ستاره‌ي تاثيرگذار تيم از شانس بالاي او براي بازگشت به تيم ملي نيز صحه بگذارند. مسلمان اما همچنان با رفتارهاي دور از انتظار خارج از فوتبال خود به سوژه‌ي دوباره براي اهالي فوتبال تبديل شده است. بازيکني که يک بار به دليل ماجراي اردوي تيم ملي اميد و قليان‌هاي هتل داريوش زير تيغ انتقادات قرار گرفته بود، بار ديگر در اين زمينه نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. ستاره‌اي که از حيث فني مي‌تواند و مي‌توانست بيش از اين در صف برترين‌هاي پرسپوليس قرار گيرد اما با فراموشي جايگاهي که در آن قرار دارد گاهي رفتاري صورت مي‌دهد که بازگشت به عقبي بزرگ براي او محسوب مي‌شود.
موضوع رفتارهاي درون تيمي که اين روزها بيش از مسائل خارج از آن مورد توجه برانکو قرار گرفته و به واسطه آن راي به خروجش از ليست ديدار برابر نفت تهران گرفته نيز البته نبايد از نظرها پنهان شود. بازيکني که همانطور که گفته شد در زمان برانکو ايوانکوويچ توانست يک بار ديگر به روزهاي اوج خود و حتي فراتر از آن بازگردد و با ايفاي نقشي بازيساز و در عين حال انرژيک نمونه‌ي کاملي از يک هافبک مياني در ميان بازيکنان ليگ برتري باشد و اين روزها به خاطر اشباح دوباره در مسيري قرار گرفته که دو سال و اندي تلاش بزرگي براي فاصله گرفتن از آن داشت. ستاره‌اي که عملکرد فني‌اش در موفقيت‌هاي پرسپوليس در طول اين روزها غيرقابل انکار است اما بار ديگر در مسير نزولي هم از حيث فني و هم رفتاري قرار گرفته است.
مسلما بازگشت محسن مسلمان به همان جاده دو فصل پانزدهم و تا قبل از اواخر فصل شانزدهم مي‌تواند چهره‌ي مقبول‌تري براي ستاره‌اي بسازد که با شماره خاص خود در نقش ستاره براي اين تيم ايفاي نقش کرد. ستاره‌اي که توانست بار ديگر از اوج ناکامي بلند شده و در صف برترين‌ها قرار گيرد و فاصله زيادي با دستيابي به بازوبند اين تيم پرافتخار هم نداشت. هواداران اين تيم هيچگاه فراموش نمي‌کنند که در روزهاي ناکامي نيز او در نقش بزرگتر اين تيم با به دوش گرفتن حميد طاهرخاني غم بزرگ شکست را از دل بازيکن جوان تيمش دور کرد و اکنون نيز انتظار مي‌رود او با عبور از اين بحران خودساخته بار ديگر در نقش يک بازيکن تاثيرگذار صرف و با نوار موفقيت آميز متوالي ايفاي نقش کند. او براي رسيدن به اين موضوع کافي است يک بار ديگر روزهاي اوج ناکامي و دور شدن خود از جلد و کانون توجهات را مرور کند، روزي که کمتر خبرنگاري براي دستيابي به شماره تلفن او تلاش داشت و کامنت اميدوارکننده کمتر هواداري روي صفحه رسمي او نقش مي‌بست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی جالب فرزندان مسلمان آفریقایی + فیلم

یک مرد مسلمان به علت علاقه به انقلاب اسلامی ایران و بزرگان آن، فرزندانش را به اسامی روح الله خمینی،  علی خامنه‌ای، مرتضی مطهری و حسین بهشتی نام گذاری کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم
  • ببینید | حمله هندوهای افراطی به دانشجویان مسلمان
  • انتصاب جدید در آموزش و پرورش شهرستان نقده
  • عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • مقاومت غزه، دلیلی برای مسلمان شدن
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • اسامی جالب فرزندان مسلمان آفریقایی + فیلم