Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@03:58:18 GMT

اسپانیا فوق‌العاده بازی کرد/ نه مغرور شدیم و نه قانع

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۵۹۳

اسپانیا فوق‌العاده بازی کرد/ نه مغرور شدیم و نه قانع

بازیکن تیم ملی نوجوانان گفت: بازیکنان ما نه مغرور و نه قانع شده بودند، اسپانیا فوق‌العاده بازی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، طاها شریعتی پس از بازگشت از جام جهانی نوجوانان در جمع خبرنگاران، گفت: «یکسال و نیم تمرین کردیم زیرا می‌دانستیم باید در چه رویداد بزرگی جهانی حاضر شویم. جام جهانی بسیار باکیفیت است و خیلی خوب هم در این مسابقات حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «آقای چمنیان با ما خیلی کار و تمرین کرد و به این تیم کمک زیادی کرد. بازیکنان ما هم نه مغرور بودند نه قانع شده بودیم. ما در آینده خیلی کار داریم. »

شریعتی در مورد باخت مقابل اسپانیا گفت: «می‌توانم بگویم اسپانیا فوق‌العاده کار کرد. آنها ما را به خوبی آنالیز کرده بودند اما ما می‌توانیم در آینده موفق باشیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در این دیدار حساس و مهم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

بلینگام که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است، در این بازی هم بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش این تیم را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه بارسا کند و نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کند. 

این ستاره انگلیسی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال پیوست، در این فصل موفق شده 17 گل برای رئال مادرید به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان است و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. 

فان باستن که به عنوان کارشناس این بازی در برنامه Match of The Day حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این که محو درخشش این بازیکن شده است گفت:« همه باید بدانیم که بلینگام واقعا خارق العاده است.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم