Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان به ماجرای پیش آمده در مدرسه راه شهدای ارومیه واکنش نشان داد.

ایران آنلاین / حبیبی، دادستان ارومیه در پی ماجرای پیش آمده در مدرسه راه شهدا گفت: طبق شکایت شخصی مبنی بر مزاحمت دخترش توسط سرایدار مدرسه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

دادستان ارومیه خاطرنشان کرد: یک عده از مردم احساساتی شدند و شیشه های مدرسه را خرد کردند، متاسفانه بدون رعایت قانون Law این اقدامات ناپسند را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پلیس و دادگستری در خصوص این فرد برخورد می کند و دستور قضایی صادر شد و این فرد باز داشت شده است.
وی مردم را دعوت به خویشتن داری کرد.
این در حالی است که معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربابجان غربی گفت: شهروندان مواظب باشند که عده‌ای از این موضوع در پی سو استفاده نباشند چون هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: شواهد اولیه و ابتدایی ماجرا حاکی است سرایدار مدرسه بداخلاقی کرده است ولی آزار جنسی نیست. با حضور به موقع مسئولان و مأموران انتظامی اقدامات قانونی انجام شده است./ رکنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت

انیمیشن جدید بلیچر ریپورت در رابطه با حرکات غیر اخلاقی املیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا