Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:43:46 GMT

رئیس جدید دانشگاه آزاد آران و بیدگل معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۶۷۹

رئیس جدید دانشگاه آزاد آران و بیدگل معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد آران و بیدگل با حضور فرماندار، امام جمعه آران و بیدگل، سرپرست دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزد استان اصفهان و سایر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شهید بنی‌طبای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، ابوالفضل معینی‌نژاد در این آیین با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد آران و بیدگل از بدو تاسیس شاهد کم لطفی‌هایی از طرف مسئولان بوده است خواستار رشد و ترقی این مرکز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به فعالیت 16 هزار کارگر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان و لزوم آموزش مورد نیاز به کارگران افزود: نظام ما روال آموزش صنعتی را می‌طلبد و باید دانشگاه به موازات صنعت حرکت کند.

وی تصریح کرد: توجه به آموزش در زمینه صنایع و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی مغفول مانده است و این نقیصه کشوری است.

معینی‌نژاد جمعیت حدود 10 هزار نفری افغانستانی‌های ساکن در این شهرستان اشاره و گفت :راه‌اندازی دانشگاه آزاد بین‌الملل با توجه به حضور اتباع خارجی در این شهرستان ضروری به نظر می‌رسد که طرح این موضوع مورد استقبال و پذیرش مسئولان دانشگاه آزاد تهران قرار گرفته است.

آیت‌الله سید محمد موسوی نیز در این آیین دانشگاه آزاد را شجره طیبه‌ای برشمرد که به دستور امام خمینی(ره) شروع به‌کار کرده و نهادی است که برکت آن مشهود است.

امام جمعه آران و بیدگل وجود دانشگاه آزاد را نیازی برای مردم فرهیخته و با فرهنگ این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: متأسفانه این دانشگاه با شرایط فعلی در شأن مردم این شهرستان نیست و از مسئولان انتظار داریم با حمایت‌های بیشتر و جدی‌تر به ارتقای این مرکز کمک کنند و برای برطرف کردن مشکلات موجود در زیرساخت‌های این دانشگاه اقدام شود.

وی با بیان اینکه تعدد رشته‌های دانشگاهی برای یک دانشگاه پویا نیاز است خاطرنشان کرد: 800 واحد صنعتی در این شهرستان فعالیت می‌کند ولی هیچ ارتباطی بین صنعت و دانشگاه نیست.

موسوی تصریح کرد: اگر دانشگاه آزاد خوب سرپرستی شود و واقعا اعتقادی کار کنیم بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور نیاز به تقویت دارند خاطرنشان کرد: داشتن اطلاعات قوی، متقن و مجهز به دانش روز هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها، موثر در ارتقاء سطح علمی دانشجوست.

به گزارش تسنیم در پایان این مراسم با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، حسین نوری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل منصوب و از زحمات مصطفی امیدی رئیس پیشین دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد