Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تردد بیش از 50 درصد زائران از مرز مهران در اربعین حسینی (ع) گفت: 20 هزار نیروی کمکی از مرکز و استان‌های معین برای کمک به انتظامی استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعزام خواهند شد.
به گزارش دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» در جلسه کمیته انتظامی و امنیتی نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی چندسالی است که با حضور همه مشتاقان از سراسر جهان و ایران اسلامی به سمت بارگاه اباعبدالله الحسین (ع) با راهپیمایی عظیمی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم پیاده روی اربعین هر سال نسبت به سال‌های قبل بیشتر می‌شود، گفت: این کنگره عظیم انسانی باعث عزت و اتحاد مسلمانان خواهد شد و هرچقدر این مراسم با شکوه در نظم و امنیت برگزار شود موجب دلگرمی تمام آزادی خواهان خواهد شد و اگر مشکلی پیش بیاید دشمنان شاد می‌شوند.
فرمانده ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام امکانات و تجهیزات در چهار مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی آماده کمک به استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه است.
سردار اشتری با اشاره به اهمیت مرز مهران در ایام اربعین و اینکه بیش از 50 درصد از زائران از مرز مهران تردد می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی تعداد 20 هزار نیروی کمکی به استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه اعزام کرده است که حدود 60 درصد این نیروها در ایلام مستقر خواهند شد.
وی با تأکید بر اینکه بین نیروهای مسلح استان اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش هماهنگی مناسبی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مطمئنا تردد زائران روان تر از سال‌های گذشته خواهد بود.
سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تردد زائران از مبدا تا مقصد در پایانه‌های مرزی را تسهیل خواهد کرد ، گفت: پلیس با نظم و جدیت زائران را همراهی خواهد کرد و امنیت زائران را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.
وی با تأکید بر همراه داشتن مدارک لازم توسط زائران تاکید کرد: امکان صدور ویزا در شهرهای منتهی به پایانه‌های مرزی وجود ندارد.
این مقام مسئول به ساماندهی پارکینگ‌ها در مهران اشاره کرد و افزود: اگر پارکینگ‌ها ساماندهی نشوند و نظم مناسب نداشته باشند مردم ناراضی می‌شوند.
 سردار اشتری با اشاره به موضوع کنترل جمعیت در پایانه مرزی مهران و هماهنگی لازم با کشور عراق گفت: ما بایستی بر اساس ظرفیتی که کشور عراق می‌پذیرد و سالن اصلی پایانه که توانایی پذیرش آن را دارد زائران را مدیریت کنیم.
فرمانده نیروی  انتظامی با تأکید بر این که اتباع خارجی از مرز شلمچه تردد خواهند کرد، خاطرنشان کرد: به جز اتباع چند کشور ترکیه و آذربایجان که آن هم مدیریت شده است اتباع سایر کشورها  به ویژه افاغنه از مرز شلمچه عبور می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب

 

 حجت الاسلام حسینی گفت: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: چند روزی است فراجا (نیروی انتظامی) با جدیت بیشتری طرح حجاب و عفاف را آغاز کرده‌اند. از این اقدام که هم مطالبه عمومی بود و هم وظیفه قانونی است و نیروی انتظامی اجرا می‌کند تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از نیروی انتظامی شهرستان به فرماندهی جناب سرهنگ صارمی قدردانی می‌کنم و نیز از بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همراهی و همکاری با نیروی انتظامی در اجرای این طرح دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.
امام جمعه پردیس در ادامه توضیح داد: نیروی انتظامی عزیز این طرح را گسترده و با محبت و مهربانی و قاطعیت اجرا کنند و همه‌ی دستگاه‌ها و ادارات در این طرح وظایف و تکالیف خودشان را انجام بدهند و با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
وی افزود: مردم عزیز در انجام وظیفه شرعی خود که امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است به میدان بیایند و به‌صورت گسترده در هر مکان و زمانی که بی‌حجابی را مشاهده کردند، تذکر بدهند؛ البته بدون هیچ خشونت و درگیری‌ای، بلکه با محبت و مهربانی. در واقع اینطور معضلات را باید حساسیت و حضور مردم حل بکنند.
حجت الاسلام حسینی گفت: مساجد و هیأت‌ها و همه اقشار مردم باید در میدان حضور داشته و این تکلیف شرعی را انجام بدهیم و در این امر نیروی انتظامی را کمک کنیم.
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نیروی محترم انتظامی به صورت میدانی و در تمام نقاط شهرستان این طرح را پیاده کند و در یک نقطه خاص متمرکز نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش