Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، تیم‌های نیروی زمینی، پتروشیمی بندر امام، شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد بر حریفان خود غلبه کردند. پتروشیمی با کسب سومین پیروزی متوالی خود، جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد و تیم‌های گرگانی بدون پیروزی در انتهای جدول هستند.

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

نیروی زمینی ۷۴یس آل گرگان ۵۹
شهرداری تبریز ۷۸ نفت آبادان ۶۸
پتروشیمی بندر امام ۹۳ – پدافند رعد خوزستان ۵۱
شهرداری گرگان ۶۸ – دانشگاه آزاد ۷۲
مهرام: استراحت

انتهای پیام/

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرستان دزفول دارای آب و هوای بهاری مطلوب و پیشینه تاریخی فراوانی است که همه‌ساله موجب استقبال میلیون‌ها نفر از میهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز است.

مسئول ستاد اسکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: ستاد اسکان این دانشگاه با هدف میزبانی نخستین میهمانان نوروزی، از تاریخ 24 اسفندماه 1402 فعالیت خود را آغاز کرده و با برنامه‌ریزی مناسب، این خدمات تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

پیمان موجودی افزود: تاکنون بیش از 520 نفر از خدمات اسکان در این دانشگاه بهره‌مند شده‌اند که در این فرآیند 14 نفر از همکاران به صورت مستمر در ستاد اسکان حضور داشته‌اند.

وی در ادامه توضیح داد: مکان‌هایی که برای سرویس‌دهی به میهمانان نوروزی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مهمانسرای اساتید در محل دانشگاه، هتل ورزش در مجتمع آموزشی پژوهشی شهید دکتر حاج احمد سوداگر و مهمانسرای سما در آموزشکده سابق سماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • حمایت قاطع بانوان گرگانی از مردم فلسطین