Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@23:32:15 GMT

برند "بانک صادرات ایران" ثبت جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۷۶۵

برند 'بانک صادرات ایران' ثبت جهانی شد

ایران اکونومیست -  به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛این بانک از سوی موسسه QC سوییس (SWISS QUALITY & CERTIFICATE) موفق به دریافت استاندارد ایزو ١٠٦٦٨ در حوزه مالی و بانکی شده و لوگوی این بانک به عنوان یک برند بانکی بین المللی، توسط این موسسه ثبت جهانی شد.
 
در مدرک اعطا شده به بانک صادرات ایران از سوی این موسسه، الزامات کسب ارزش برند بانک (BRAND VALUATION) از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات ارایه شده، داده های به دست آمده از بازار و سایر منابع، مورد تایید قرار گرفته و استاندارد ایزو ١٠٦٦٨ حوزه مالی و بانکی در تاریخ ١٠ اکتبر ٢٠١٧ (١٨ مهر ماه ٩٦) به این بانک تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پیش تر، شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات ایران با بازنگری و ارزیابی فرآیند و ساختارهای موجود ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ شده بود.
 
شایان توجه است، این بانک طی سال های اخیر نیز با بازنگری در ساختار و فرایندهای حاکم در بخش های مختلف خود توانسته است گواهینامه هایی همچون؛ سیستم مدیریت انرژی ایزو ٥٠٠٠١، گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو ١٠٠١٥ از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد بین المللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک و... را کسب کند.
 
علاوه بر استانداردها و گواهینامه های دریافت شده، بانک صادرات ایران بر اساس رتبه بندی نشریه معتبر و بین المللی بنکر برای چندمین سال متوالی به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شده است که با رفع تنگناهای بین المللی جایگاه این بانک در عرصه داخلی و خارجی بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت.
 
گفتنی است، بانک صادرات ایران با دارا بودن بیش از ٣ هزار شعبه و باجه در داخل کشور و تعدد شعب مستقل در آسیا و اروپا، بزرگترین بانک خصوصی کشور بوده که همچنان نقش تعیین کننده ای در اغلب فعالیت های اقتصادی و پروژه های کلان ملی ایفا می کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی