Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برانکو ايوانکوويچ اولين تمرين تيمش بعد از پيروزي مقابل نفت تهران را براي ديدار مقابل استقلال از امروز در استاديوم شهيد کاظمي استارت زد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربي کروات سرخپوشان که بعد از حذف تيمش از ليگ قهرمانان آسيا در مرحله نيمه نهايي از تمرکز کامل تيمش در مسابقات داخلي خبر داده بود، از امروز براي رقابت در دربي در استاديوم شهيد کاظمي تمرينات را استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که براي اين جدال سه بازيکن تيمش را به صورت قطعي در اختيار ندارد، هنوز آگاهي کاملي در خصوص وضعيت محسن مسلمان و حضورش در اين جدال هم ندارد.
نکته جالب توجه در روزهايي که بحث دود و قليان داغ شده است، وضعيت امروز استاديوم شهيد کاظمي بود که به دليل آتش سوزي صورت گرفته در محوطه بيروني آن، محوطه استاديوم و چمن نيز در هاله‌ي از دود قرار گرفته بود. ستاره‌هاي اين تيم با واکنش نسبت به اين موضوع شرايط سختي را از نظر تنفسي در دقايقي از تمرين پشت سر گذاشتند و اين موضوع باعث اخلال در جريان تمرين آنها شد.



عکس: اميرحسين خيرخواه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه