Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:15:02 GMT

انتظار استاندارهمدان صعود پاس به لیگ یک است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۸۳۸

انتظار استاندارهمدان صعود پاس به لیگ یک است

همدان - ایرنا - رئیس هیات فوتبال همدان و عضو هیات مدیره باشگاه پاس همدان گفت: انتظار محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رئیس هیات مدیره باشگاه پاس صعود این تیم به لیگ یک فوتبال کشور است.

به گزارش ایرنا عباس صوفی روز دوشنبه در دیدار با اعضای تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: استاندار همدان جزو بهترین استانداران تاریخ ورزش همدان از بدو انتقال پاس بوده و حمایت های همه جانبه را از این تیم داشته است اما برخی مسایل و اشتباهات سبب سقوط پاس به لیگ 2 شد و حالا وی انتظار دارد که پاس باردیگر به لیگ یک بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: توقع استاندار به حق و طبیعی است چرا که برای حمایت از این تیم کوتاهی نکرده و ما نیز انتظار داریم پاس به جایگاه اصلی خود بازگردد.
صوفی با تاکید بر اینکه بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند گفت: بخش مورد نیاز بودجه پاس تخصیص یافته است و مراحل پرداخت آن در جریان است و به زودی درصدی دیگر از قرارداد اعضای تیم را پرداخت می کنیم.
این عضو هیات مدیره باشگاه پاس خاطرنشان کرد: در مقابل نیز انتظار داریم بازیکنان و کادر فنی با تلاش بیشتر شرایط صعود را مهیا سازند تا نگاه استان به این تیم باردیگر با حمایت گسترده همراه شود.
وی افزود: باید بپذیریم امروزه فوتبال ویترین پرمخاطب ورزش به شمار می رود و مسئولان نیز نگاه ویژه به پاس دارند منتهی برای افزایش حمایت ها باید نتایج نیز به مراتب خیلی بهتر از حالا باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با تاکید بر اینکه حمایت های همه جانبه استاندار از تیم پاس قوت قلب برای این تیم است گفت: تمام تلاش محمدناصر نیکبخت استاندار همدان حل دغدغه های مالی باشگاه پاس است.
رسول منعم افزود: استاندار همدان نگاه ویژه به ورزش به خصوص پاس دارد و امیدواریم امسال با کسب نتایج مطلوب شاهد بازگشت دوباره پاس به لیگ یک باشیم.
وی اضافه کرد: پاس از وضعیت فنی و مدیریتی بسیار خوبی برخوردار است و انتظار می رود در کسب نتایج نیز موفق عمل شود.
سرمربی پاس همدان نیز با تاکید بر اینکه مسایل مالی مهمترین دغدغه بازیکنان تیمش است گفت: همانطور که انتظار بر کسب نتایج مطلوب داریم، باید در تامین منابع مالی بازیکنان نیز در عمل توجه جدی شود.
عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: تمامی خانواده فوتبال از راه بازی و قراردادهای مالی امرار معاش می کنند و زندگی آنها اداره می شود بنابراین انتظار داریم مسئولان اهتمام ویژه بر مسایل مالی اعضای تیم داشته باشند.
وی اضافه کرد: شروع خوبی با تیم پاس در تمرینات داشته ایم و تمام سعی ما کسب نتایج مطلوب در فصل جاری بازی ها است.
تیم پاس هم اینک با هشت امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس