Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حسن دهقان عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه این شهرستان در حوزه ورزش در سطح استان اظهار داشت: وجود سرمایه‌های انسانی در این شهرستان و حمایت جدی و توجه مسئولان موجب کسب رتبه اول استان در ارزیابی کلی ورزش در سال ۱۳۹۵ شد. در حالیکه رتبه این شهرستان در سال ۱۳۹۰ رتبه ۱۵ بود که این امر با تلاش مجموعه کارکنان و هیات های ورزشی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رشد و توسعه ورزش در شهرستان‌مستلزم حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با حفظ این رتبه و نگاه‌های حمایتی، در جهت جذب اعتبارات با بخش خصوصی وارد تعامل شده و از منابع عمومی نیز بهره بگیریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شبستر افزود: در طول این هفته ۱۵ پروژه خانه ورزش در روستاهای‌ شهرستان افتتاح می‌شود که امیدواریم  بقیه روستاهای شهرستان نیز یکی از شهرستان‌های برخوردار در این راستا باشند.

وی با بیان اینکه بخش های تسوج و صوفیان به لحاظ جذب اعتبارات دولتی جایگاه خوبی ندارند گفت: با توجه به اینکه اعتبارات هر بخش شهرستان به صورت مجزا تخصیص می یابد و ما حق جابجایی آن را نداریم، ولی با توجه به کمبود اعتبار و امکانات ورزش در بخش تسوج، ما تلاش کردیم تا از اعتبارات بخش  مرکزی به این بخش کمک گردد.

وی گفت: به مردم خوب شهرستان و به ویژه خیرین ورزش یار که همواره ما را در این امر یاری می رسانند تشکر می نمایم و اینکه در همایش های پیاده روی و مسابقات ورزشی برخی واحدهای خدماتی و تولیدی به عنوان اسپانسر ما را در ترویج فرهنگ ورزش یاری می رسانند و موجب ترغیب شهروندان به امر ورزش می کنند خسته نباشید می گوییم.

رئیس ورزش و جوانان شبستر با تاکید به سرمایه گذاری و برنامه ریزی های مدون در رشته های پایه به ویژه پیاده روی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۹۶ برنامه همگانی در زمینه ورزش برگزار شد و برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان یکی از این برنامه ها به طور مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

وی ادامه داد: با وجود ۱۶ ورزشکار ملی پوش، سه باشگاه خصوصی و اماکن مختلف ورزشی دولتی در شهرستان کمبود زیر ساخت نداریم؛ از همه شهروندان به ویژه جوانان تقاضا می کنیم در عرصه ورزش فعال باشند چرا که سستی و کاهلی یک تهدید برای افراد جامعه به ویژه بانوان است که آمارها از فقر حرکتی بالای ۴۰ سال بانوان و ابتلا به پوکی استخوان دارد.

true برچسب ها : روستا شبستر ورزش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود