Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@09:35:53 GMT

ایرانپاک همچنان بهترین گلزن تاریخ دربی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۸۶۹

ایرانپاک همچنان بهترین گلزن تاریخ دربی

صفر ایرانپاک با 7 گل زده هنوز بهترین گلزن تاریخی دربی است، او 4 دربی را در اوج ورزشی خود از دست داد وگرنه شاید می توانست به 10 گل برسد!

به گزارش "ورزش سه"، او در دربی شش تایی در میدان نبود وجزو مصدومین بود ، ایرانپاک هنوز بعد از پیوس وعلی پروین سومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس است.


ایرانپاک در سال 59 زمانی که 33 ساله بود از فوتبال خداحافظی کرد وبه پیشنهاد جعفر کاشانی در بازی دوستانه خداحافظی او در دربی سال 59 بازیکنان بازنشسته ای مثل کاشانی،مودت،کارگر جم، علی جباری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به میدان امده وتا دقیقه 25 در میدان بودند .


ایرانپاک سال 87 ودر 60 سالگی به خاطر سرطان درگذشت وتازه بعد از مرگش فهمیدیم که اسم اصلی وشناسنامه ای او ، علی ایرانپاک است، چه صفر ایرانپاک، چه علی وچه صفر علی، فوتبال ما هیچ وقت او را فراموش نخواهد کرد .

دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای اینکه دوباره به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده و جایگاهی که در هفته‌های اخیر در اختیار داشته است را از پرسپولیس پس بگیرد، امروز محکوم به پیروزی مقابل شمس آذر قزوین است تا بتواند اختلاف یک امتیازی خود با سرخ پوشان را حفظ کند.

آبی پوشان برای پیروزی در دیدار امروز نیازمند فتح دروازه حریف قزوینی هستند اما نکته جالب اینجاست که در سال جدید تاکنون فقط یک بازیکن توانسته است برای تیم جواد نکونام گلزنی کند و آن هم کسی نیست جز گوستاوو بلانکو که هر سه گل آبی‌ها را در سال ۱۴۰۳ به ثمر رسانده است.

استقلال تاکنون فقط دو دیدار را در سال جدید برگزار کرده که آنها در جدال نخست مقابل مس رفسنجان با تساوی دو بر دو متوقف شدند و در بازی بعدی نیز توانستند در یک دیدار سخت و دشوار آلومینیوم را در اراک با یک گل شکست دهند.

در جدال مقابل تیم محرم نوید کیا هر دو گل آبی‌ها توسط گوستاوو بلانکو به ثمر رسید. این مهاجم آرژانتینی تک گل ۳ امتیازی تیمش را وارد دروازه آلومینیوم نیز کرده بود. حالا در شرایطی که او امیدوار است به این روند خوبش ادامه دهد، دیگر بازیکنان استقلال نیز قصد دارند تا اولین گل خود برای تیمشان را در سال جدید به ثمر برسانند و باید دید بعد از بلانکو نام کدام بازیکن وارد فهرست گلزنان آبی‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دقیقی حالا یک گلزن روی نیمکت دارد!
  • اوزیل: می‌خواهم روی فرم بمانم نه اینکه بدنساز بشوم!‏
  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان