Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انجام بازرسی‌های صورت گرفته از تجهیزات بازی در پایتخت طی نیم سال نخست امسال، ۲۸۳ تجهیز و وسیله به علت مغایرت با استانداردها پلمب شدند.

ایران آنلاین /در نیمه نخست سال جاری بازرسان استاندارد استان تهران بیش از ۱۱۰۰ مورد بازرسی از وسائل و تجهیزات شهربازی‌ها، زمین‌های بازی، تله‌کابین‌ها و کابل‌راه را در دستور کار قرار دادند که طی مدت مذکور ۲۸۳ تجهیز و وسیله بازی به علت مغایرت با استانداردها پملب و برای ۶۱۵ تجهیز گواهی استاندارد صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که ۱۶ خط کابل‌راه در قالب تله‌کابین و تله‌سیژ وجود دارد سه خط تلفنی و سه خط تله‌سیژ در توچال موفق به دریافت گواهی استاندارد شدند و نیز یک خط تله‌کابین و یک خط تله‌سیژ دربندسر نیز گواهی استاندارد دریافت کردند. این درحالی است که یک خط تله‌کابین دربندسر فاقد گواهی بهره‌برداری است.

در مورد پارک ارم نیز یک خط تله‌سیژ موفق به دریافت گواهی استاندارد شده و در مجموع ۹ خط از مجموع خطوط دارای گواهی استاندارد هستند.

هرچند گواهی‌های استاندارد مربوط به تجهیزات بازی به صورت یکساله صادر می‌شود، اما بهتر است برای اطمینان هر یکی دوماه این تجهیزات مورد بازرسی قرار گیرند. علاوه بر این چهار خط کابل‌راه هم در حال ساخت وجود دارد که یک خط در علوم تحقیقات در حال ایجاد است و چنانچه بهره‌برداران در شمشک برای رفع نواقص جزیی و بحرانی اقدام نکنند اجازه بهره‌برداری داده نمی‌شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان