Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@07:28:00 GMT

عجیب‌ترین اسباب بازی هایی که تا به حال دیده اید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۱۰۲۲

عجیب‌ترین اسباب بازی هایی که تا به حال دیده اید

همه اسباب بازی‌ها زیبا و بی ضرر نبیستند. برخی اسباب بازی‌ها یک پیام پنهان دارند یا فقط عجیب هستند. اسباب بازی‌ها ساخته شده اند تا کودکان را سرگرم کنند و نباید کودک را بترسانند. در این مقاله با اسباب بازی هایی آشنا می‌شوید که بچه‌ها را می‌ترسانند و به آن ها آسیب می رسانند، اسباب بازی هایی مثل عروسک مودار و عروسک باربی باردار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عروسک نوزاد شیرخوار

نام این عروسک نوزاد شیرخوار است، اما یک عروسک نوزاد معمولی نیست. این عروسک مثل سایر عروسک هایی که در اسباب بازی فروشی‌ها دیده اید نیست. برخلاف سایر عروسک‌ها که کاملا مستقل هستند این عروسک نیاز دارد صاحبش به او شیر دهد و اگر به او شیر ندهید شروع به گریه می‌کند. فکر نمی‌کنیم هیچ والدینی عروسکی برای کودکشان بخرند که برای شاد نگه داشتنش مجبور است به او شیر دهد.      
جیبا جابر
جیبا جابر عروسک محبوب دهه شصتی‌ها بود. اما چیزهای عجیب زیادی درباره این عروسک وجود دارد. این عروسک صداهای عجیب و غریبی از خود درمی آورد. این صدا با تکان دادن گردنش ایجاد می‌شود و برای ساکت کردن آن باید گردنش را خفه کنید.
     
جلی باف

اگرچه از نظر فنی جلی باف یک اسباب بازی نیست، مجبور شدیم نامش را در این لیست بیاوریم، زیرا محصولی است که برای کودکان طراحی شده است. این محصول یک وان ژله مانند بی مزه است که کودک شما در آن بازی می‌کند. شما وان حمامتان را پر از آب می‌کنید و مقداری جلی باف در آن می‌ریزید. سپس یک وان پر از یک ماده چسبناک دارید که کودک می‌تواند در آن بپرد و بازی کند.
        باربی باردار

دختربچه‌های سراسر دنیا عاشق اسباب بازی‌های باربی هستند؛ و با توجه به اینکه باربی جذاب‌ترین دختر دنیاست چنین چیزی منطقی به نظر می‌رسد. اما بحث‌ها و نظریه‌های توطئه آمیز زیادی درباره باربی‌ها وجود دارد که باربی باردار آن را تشدید می‌کند. والدین می‌توانند عروسک باربی باردار را برای بچه‌های خود بخرند. خوشبختانه این عروسک دیگر وجود ندارد، اما هنوز سفارش آنلاین قبول می‌کند.
          کابا کیک
کابا کیک یکی از عجیب‌ترین اسباب بازی هایی است که تا به حال اختراع شده است. این اسباب بازی در ژاپن اختراع شده، کشوری که همه چیز در آن عجیب است. کابا کیک یک نسخه ژاپنی از رولت روسی است. بچه هایی که با آن بازی می‌کنند درواقع بچه‌ها باید تفنگ را روی سر خود گذاشته و ماشه را بکشند. اگر پاهای اسب آبی از تفنگ بیرون بیاید و به سر کودک ضربه بزند بچه بازی را می‌بازد. ما نمی‌دانستیم خودکشی انقدر سرگرم کننده است تا اینکه ژاپن این اسباب بازی را اختراع کرد!
         واکنش سریع
خانواده هایی دیوانه‌ای در دنیا وجود دارند که سرگرمی دور همی‌های شبانه شان بازی با این اسباب بازی است. این اسباب بازی آنقدر عجیب است که هرکسی که آن را بازی می‌کند باید به تیمارستان فرستاد. این بازی به سرعت و مهارت و دیوانگی زیادی نیاز دارد. هدف آن این است که بازیکنان باید قبل از اینکه حریفانشان دچار شوک الکتریکی شوند چراغ را روشن کنند. ما نمی‌دانستیم شوک الکتریکی انقدر سرگرمی خانوادگی جالبی است!           مینی ریکشاو
زمانی یک اسباب بازی عجیب به نام مینی ریکشاو وجود داشت. والدینی که این اسباب بازی را می‌خریدند تا تجربه لذتبخش حمل و نقل جهان سومی را برای کودکشان فراهم کنند. خوشبختانه این اسباب بازی برای همیشه منسوخ شده است. فکر می‌کنیم هدف پنهان این اسباب بازی پرورش نخبه گرایی در کودکان است.           اچ-بویا

اچ بویا یکی دیگر از اسباب بازی‌های عجیب ژاپنی است. علاوه بر ظاهر عجیبش کاربرد آن نیز عجیب است. آیا دوست دارید بدانید این اسباب بازی چه کار می‌کند؟ هیچ کاری نمی‌کند! شما فقط آن را با یو اس بی به کامپیوترتان وصل می‌کند و تن‌ها اتفاقی که می‌افتد این است که وقتی کلید اچ صفحه کلید را فشار می‌دهید چشمانش به رنگ قرمز روشن می‌شوند. چقدر جالب واقعا!
        یومه چان
احتمالا از شنیدن اینکه زمانی باربی‌های باردار تولید می‌شده اند عصبانی شده اید. اما ناراحت‌تر می‌شوید وقتی به شما درباره این عروسک بگوییم. تنها کاری که این عروسک عجیب ژاپنی می‌کند گریه است. برای این کار باید یک سرنگ را با آب پر کنید و به او تزریق کنید، سپس صدای گریه و زاری او همه جا را برمی دارد. به نظر می‌رسد این اسباب بازی یک راه واقعا خوب برای افزایش افسردگی کودکان است!
          عروسک دوختنی

این یکی از بدترین عروسک هایی است که تا به حال اختراع شده است. این اسباب بازی در واقع عروسکی است که اندام‌های خود را از دست داده و شما می‌توانید دوباره آن‌ها را به هم بدوزید. فقط به این فکر می‌کنیم که چه ذهن بیماری آن را اختراع کرده است! ما معتقدیم بچه هایی که با این عروسک بازی کرده اند آسیب روحی دیده اند. فقط یک پدر و مادر دیوانه می‌توانند آن را برای کودکشان بخرند. این عروسک در تمام فروشگاه‌های آمریکا موجود است.           عروسک رقصنده
اگر فکر می‌کنید که عروسک دوختنی و باربی باردار عجیب‌ترین عروسک‌های دنیا هستند اشتباه می‌کنید. عروسک‌های عجیب تری هم وجود دارد که یکی از آن‌ها این عروسک است. این اسباب بازی دور یک میله می‌رقصد. اگر واقعا دوست دارید کودکتان یک رقاص برهنه شود این عروسک را برایش بخرید.           عروسک مودار
باز هم یک عروسک عجیب دیگر از ژاپن به ما ثابت می‌کند که این کشور دیوانه‌ترین مردم دنیا را دارد. از نظر شما یک عروسک مودار که بچه‌ها بتوانند موهایش را بتراشند چقدر عجیب است؟ هدف اصلی این اسباب بازی عجیب آموزش این کار به کودکان است.
          اسباب بازی بیماری‌های آمیزشی

آیا می‌دانستید اسباب بازی‌های پشمالویی وجود دارند که شبیه ویروس‌های بیماری‌های آمیزشی و سایر بیماری‌ها هستند؟ پس نگاهی به تصاویر زیر بیندازید. چرا یک آدم احمق باید اسباب بازی هایی که شبیه بیماری ایدز یا ویروس هرپس است را برای کودکش بخرد؟ وجود این اسباب بازی‌ها باعث می‌شود احساس ناراحتی و ترس از سلامت کودکانمان داشته باشیم.      
جاروی لرزشی هری پاتر

بچه‌های امروزی عاشق هری پاتر هستند؛ و چطور نباشند وقتی هرب فوق العاده‌ترین کودک جادوگر در جهان است؟ موفقیت فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر به محصولات عجیب هری پاتر نیز سرایت کرده است. یکی از آن‌ها جاروی هری پاتر است که وقتی کودک روی آن می‌نشیند شروع به لرزش می‌کند.‌ می‌توانید درک کنید که این اسباب بازی چقدر اشتباه است.         عروسک هایی با بیماری‌های روانی

پاراپلاش یک شرکت اسباب بازی سازی مشهور آلمانی است. در واقع یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمان است. اما اخیرا یک اشتباه بزرگ کرده و حیواناتی ساخته که از اختلالات روحی روانی رنج می‌برند. این عروسک‌ها شامل لاکپشت افسرده، گوسفند دچار اختلال هویتی، کروکدیل پارانوئید و .. می‌شود.            داگی دو

احتمالا تعجب خواهید کرد که این اسباب بازی عجیب ساخت ژاپن نیست بلکه ساخت آمریکاست. داگی دو سگی است که دوست دارد همیشه مدفوع کند و کار اصلی شما این است که آن‌ها را جمع کنید!           سر شتر
این اسباب بازی عجیب هم اختراع ژاپنی هاست و بدترین چیز درباره آن این است که هیچ کاربرد خاصی ندارد. این اسباب بازی فقط یک سر شتر بزرگ است که هیچ کاری نمی‌کند. کودک شما فقط می‌تواند این اسباب بازی را به عنوان هدیه تولد برای یکی از همکلاسی هایی که دوستش ندارد بخرد.
        میکروب‌های غول پیکر     این اسباب بازی‌های پولیشی عجیب توسط موزه هنر مدرن نیویورک اختراع شده اند. ما فکر می‌کنیم آن‌ها از این طریق می‌خواستند به بچه‌ها بگویند که میکروب‌ها جالب هستند. بله آن‌ها واقعا جالب هستند مخصوصا وقتی می‌توانند زندگی شما را از بین ببرند!           پی و پو

هدف اصلی این اسباب بازی پولیشی عجیب آموزش ساده توالت رفتن به کودک است. بااین حال ما می‌ترسیم این اسباب بازی عواطف عجیبی در کودک نسبت به مواد زائد بدنش ایجاد کند.                   

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاتمی: شجاعی و نکونام شناختی از مربیگری هم ندارند/ عنایتی خواب‌های بدی برای اوسمار دیده

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار استقلال با هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: نتیجه دربی به سود استقلال شد، چون فاصله ۳ امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کرد هر چند دربی قشنگی ندیدیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و استقلال نتیجه بدی نگرفت. در بازی با هوادار با توجه به اینکه استقلال در کورس قهرمانی است باید فاصله خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول حفظ کند.  

وی در مورد رویارویی جواد نکونام و مسعود شجاعی که سالیان زیادی در اوساسونا و تیم ملی هم بازی بودند، گفت: سرمربیگری مسعود شجاعی به جذابیت لیگ برتر کمک می‌کند. او ۱۰۰ بازی ملی دارد و کاپیتان تیم ملی بوده، لژیونر موفقی بوده و باید دید در عرصه مربیگری چه توانایی‌هایی دارد. جواد نکونام هم که خود را زمان بازی و مربیگری ثبات کرده، هر دو شناخت خوبی از بازی همدیگر دارند ولی نسبت به مربیگری هم شناختی ندارند و باید دید برنده این دوئل چه کسی است. امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی شود هرچند در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود و تیمی که استحقاق پیروزی دارد برنده شود.

پیکان عرصه را بر پرسپولیس تنگ می‌کند

بازیکن سابق سرخابی درباره رویارویی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: رضا عنایتی در میانه راه هدایت تیم پیکان را بر عهده گرفت، اما با وجود آنکه چندین هفته در کسب پیروزی ناکام بود، اما توانست تأثیرگذاری خود را بر روی تیمش داشته باشد و پیکان با برتری در خانه سپاهان و شکست دان ملوان، به روز‌های خوبی رسیده و قطعاً عرصه را بر پرسپولیس تنگ می‌کند و حریف ضعیفی نخواهد بود. پرسپولیس بازی بسیار سختی خواهد داشت، این تیم اگر نتایج خوبی گرفته نباید تنها روی قدرت مربیگری اوسمار گذاشت. با احترام به سرمربی برزیلی پرسپولیس، اگر این تیم خوب بازی می‌کند دسترنج یحیی گل‌محمدی است. یک سرمربی نمی‌تواند در چند هفته شکل بازی تیمی را تغییر دهد. البته او یک سال و نیم مربی تیم بوده و با شکل تیمی پرسپولیس بیگانه نیست ولی باید مراقب پیکان باشد، چون عنایتی خواب‌های بدی برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس دیده است.

جنگ تفکرات مورایس و اوزونیدیس دیدنی است

وی در خصوص اینکه سپاهان با برتری مقابل فولاد خوزستان تا حدودی از بحران خارج شد، عنوان کرد: سپاهان در این سال‌ها همیشه در کورس قهرمانی بوده و این فصل هم به کورس باز می‌گردد. البته سخت است تیمی که بازیکنان بزرگی دارد، مربی مطرح و مدیریتی قوی دارد با ورود به چالش نگرفتن امتیاز، خود را به روز‌های خوب گذشته بازگرداند. انتظارات از سپاهان بالاست و فشار روی این تیم زیاد است، با این حال کسب پیروزی هفته قبل این تیم را به شرایط روحی خوب نزدیک کرده، هر چند بازی سخت و ۶ امتیازی با گل‌گهر سیرجان دارد. دو تیم صنعتی که بودجه تعریف شده‌ای دارند و هم و غمی از لحاظ مالی ندارند. گل‌گهر بعد از رفتن امیر قلعه‌نویی در این فصل توانسته شخصیت خود را حفظ کند. قطعاً بازی بسیار زیبایی را خواهیم دید. جنگ تفکرات مورایس و اوزونیدیس دیدنی است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۲ میلیارد تومانی اسباب بازی چینی
  • کشف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اسباب‌بازی قاچاق در جنوب تهران
  • ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها به شبکه نسیم می آید؟
  • ۲۲ انیمیشن محبوبی که باید در نوروز ببینید/ از شرک و موش سرآشبز تا فروزن و داستان اسباب‌بازی‌ها
  • بازی‌های «کودک شو» متنوع شد/ ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها می‌آید؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در آخرین بازی سال؛ اوسمار چه خوابی برای پیکان دیده است؟
  • حاتمی: شجاعی و نکونام شناختی از مربیگری هم ندارند/ عنایتی خواب‌های بدی برای اوسمار دیده
  • رونمایی از فیش حقوقی عجیب کارگران معدن!