Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:17:35 GMT

دستگیری سارق 13 ساله با 13 فقره سرقت در تایباد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۱۱۸۴

دستگیری سارق 13 ساله با 13 فقره سرقت در تایباد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی تایباد گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 این شهر، نوجوان 13 ساله ای را دستگیر کردند که سابقه 13 فقره سرقت را در پرونده خود دارد.

سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس هنگام گشت زنی گروهی در سطح شهر به این پسر که مقداری سیم و کابل را با خود حمل می کرد مشکوک شده و پس از دریافت پاسخ های ضد و نقیض، وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: سارق نوجوان در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت و 2 فقره سرقت از مغازه های سطح شهر تایباد اعتراف کرد.
وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی از مخفیگاه این متهم، مقدار زیادی لوازم و تجهیزات ساختمانی، سیم و کابل کشف و ضبط و سارق با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
5132/7494

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: روز گذشته یک نفر سارق دستگیر و ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، هادی نجفی صالح امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شب گذشته و حین گشت زنی مأموران کلانتری "۱۲ مدرس" فردی را در حال خروج از یک ساختمان در حال ساخت مشاهده کردند.

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت از این گونه ساختمان‌ها مأموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این فرد با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و بر همین اساس از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

*دستگیری ۶ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان" از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶ متهم دستگیر شد.

سرهنگ رضا نوری در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طرح امنیت محله محور را با هدف تأمین نظم، امنیت و آرامش و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات عمومی اجرا کردند.

وی افزود: دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی ،۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۳ نفر در رابطه با سایر جرایم و کشف ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی, تعداد ۵۰۴ عدد انواع قرص‌های مخدر و غیرمجاز و ۴ حقه وافور و همچنین توقیف ۴ دستگاه خودرو متخلف از نتایج این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه تأمین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با قدردانی از نگاه حمایتی مردم، مسؤولان و اصحاب رسانه نسبت به موضوع نظم و امنیت خاطر نشان کرد: پاسخ گویی به مطالبات مردمی از اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۳ است و در این خصوص از مردم و معتمدین درخواست کرد که در اجرای طرح امنیت محله محور جهت کنترل جرم و تأمین امنیت شهروندان از پلیس مطالبه گری داشته باشند.

کد خبر 744180

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج