Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با خانواده شهید احمد قلیچی در قزوین دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر امروز در سفر به استان قزوین به همراه سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین با خانواده معظم شهید احمد قلیچی دیدار کردند.

احمد قلیچی، یکم مرداد 1343، در شهرستان قزوین به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش محمود و مادرش اشرف نام داشت.

تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کارگر رنگ فروشی بود. به عنوان سرباز ژاندارمری خدمت می‌کرد.

هفدهم مهر 1362، در دارساوین سردشت هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به گردن ، شهید شد و مزار او در گلزار شهدای قزوین واقع است.

انتهای پیام/

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم سومین سالگرد سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی اظهارکرد: شهید حجازی پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت شروع کرد، همه دوستان از زمانی که شهید حجازی را شناختند این مشخصه را در شهید حجازی دیدند که به تکلیف خود در مقابل خدا عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه تمام مراحلی که باید طی شود تا فرد به درجه اعلای شهادت برسد را شهید حجازی طی کرد، افزود: در اصل دوم قانون اساسی تاکید جدی بر موضوع پشتیبانی از مظلوم و دفاع در مقابل ظالم شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران با قدرت این تکلیف و این دستور را به اجرا گذاشت مثل شهید حجازی، شهید زاهدی، شهید سلیمانی، ادامه داد: در ۶۰ سال پیش با شروع نهضت اسلامی امام خمینی (ره) آمریکا و صهیونیسم را مورد حمله قرار داد و بعد از ۶۰ سال تمام دنیا در ۲۰۰ روز گذشته همان حرف امام را تکرار کردند

سردار فدوی بیان کرد: شاخصه‌های اسلامی در دلدادگان انقلاب اسلامی در تمام دنیا جاری شد به طوریکه در دل آمریکا شعار علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل داده می‌شود. در اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا این موضوع را دیدیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: یمن در کم‌تر از ده سال به عظمتی رسید که مقابل ابرقدرت‌های جهان به طور رسمی ایستاده است،  چقدر زیبا در این ۲۰۰ روز کسانی که شاید ده سال پیش اسمی از آنها نبود جلوه گری کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: زمانی که خبیثان آمریکایی و اسرائیلی به یمن حمله کردند گفتند به یکی از فقیرترین کشور‌ها حمله کردند، اما چه شد؟ آیا یمن تضعیف شد؟ در شروع جنگ غزه کشور یمن، هم اعلام رسمی کردند و هم برای جنگ مستقیم با آمریکا اقدام کردند.

سردار فدوی اضافه کرد: اگر کسی در مقابل ظلم بایستد آنچنان خداوند او را تقویت می‌کند که کم‌تر از ده سال می‌تواند جلوی ابرقدرت‌ها  بایستد. خداوند هیچ تکلیفی را بر بنده خدا مشخص نکرده است که نتواند انجام دهد و ما به تکرار در تاریخ انقلاب اسلامی خود این را دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند اگر روال قدیم را بخواهند ادامه بدهند وحشتناک با آنها مقابله خواهد شد و وحشتناک ضربه خواهند خورد، گفت: این روند اخیر خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا آن جمله امام خمینی (ره) که پرچم این انقلاب را به دست حضرت حجت (عج) میرسانیم محقق خواهد شد. این روند خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا جایی که همه مردم دنیا شیرینی حکومت اسلامی را خواهند چشید.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: مردم ایران در مرکز این روال قرار دارند و عزم خود را جمع کردند که هرچه بیشتر سهم ببرند. ما مطمئن هستیم که اگر تکالیفی را که خداوند برای ما مشخص کرده انجام دهیم مسلماً سرفراز خواهیم بود.

سردار فدوی اظهارکرد: شهید حجازی الگو شد برای دیگران که بتوانند راه مقاومت را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز