Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار اندرویدی "نیازمندی‌های اربعین" در رشت رونمایی می‌شود گفت: هدف از تولید این نرم‌افزار تسهیل در سفر زائران اربعین حسینی است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سجاد ستوده با اشاره به اینکه سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در راستای توانمندی‌های نرم‌افزاری اقدامات ویژه‌ای را انجام می‌دهد اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از نرم‌افزار اندرویدی "نیازمندی‌های اربعین" در رشت رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان با اشاره به اینکه نرم‌افزار مذکور از سوی قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان و سازمان فضای مجازی سراج گیلان در استان رونمایی می‌شود افزود: نرم‌افزار اندرویدی "نیازمندی‌های اربعین" دوم آبان‌ماه در رشت رونمایی می‌شود.

ستوده هدف از تولید نرم‌افزار "نیازمندی‌های اربعین" را تسهیل در سفر زائران اربعین حرم حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و اعلام داشت: این نرم‌افزار به‌منظور کمک و یاری رساندن به زائران اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی تولید شده است.

وی با تاکید بر اینکه این نرم‌افزار از لحاظ محتوایی یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای مرتبط با موضوع اربعین است و نیازمندی زائران پیاده اربعین حسینی در این نرم‌افزار مد نظر قرار گرفته شده گفت: با طراحی بخش‌های مختلف در این نرم‌افزار تلاش است نیازمندی زائران برطرف شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان خاطرنشان کرد: در نسخه نخست این نرم افزار تلاش شده تا با استفاده از آخرین متدها و شیوه‌های نوین طراحی و کدنویسی اندروید از لحاظ گرافیکی فضایی جذاب همراه با امکانات ارتباط تعاملی در اختیار مخاطب قرار گیرد.

ستوده محتوای این نرم‌افزار را در 3 بخش قبل از سفر، هنگام سفر و بعد از سفر عنوان کرد و افزود: سه قسمت مذکور بخش‌های مختلفی چون "گنجینه" شامل سخنرانی، مستند، کلیپ‌های آموزشی و انگیزشی، مداحی‌های صوتی تصویری دارد.

وی خاطرنشان کرد: کوله پشتی، دانستنی‌ها، کتابخانه، وضعیت آب و هوا، پیامک‌ها، طب ایرانی ـ اسلامی، نقشه آفلاین، زبان یار، خرید شارژ، توصیه‌های پزشکی، ادعیه، کمک‌های اولیه، ابزارها و آداب و احکام زیارت از دیگر امکانات قرار داده شده در این نرم‌افزار است.

ستوده با اشاره به اینکه نرم‌افزار "نیازمندی‌های اربعین" در تلاشی مشترک از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان و با همکاری گروه نرم افزاری تاپ طراحی و تولید شده است افزود: این نرم‌افزار پس از رونمایی در مارکت‌های اندرویدی کشور بارگذاری شده و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

منبع:‌تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس

 عکسی در فضای مجازی از شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه منتشر شد که بسیاری از مخاطبان را شوکه کرد.

اما این عکس واقعی نیست که در فضای مجازی منتشر شده، تنها شیطنت کاربران فضای مجازی با هوش مصنوعی است که عکس واقعی را در پایین این عکس مشاهده می‌کنید.


ترلان پروانه که خودش شوکه شده است ادعا کرده اصلا گوگوش را ندیده است.

منبع: ساناپرس

tags # ترلان پروانه ، گوگوش سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف