Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:44:22 GMT

به ربيع خواه اعتراض نکنيد؛ نوراللهي نيست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۲۳۶۲

به ربيع خواه اعتراض نکنيد؛ نوراللهي نيست

خبرگزاري آريا - محسن ربيع خواه عليرغم موفقيت در اجراي فرامين برانکو ايوانکوويچ اکنون به سيبل انتقادات هواداران تبديل شده است و اين در حالي است که کادرفني نيز نفر ديگري جز او براي سود بردن در پست هافبک دفاعي در اختيار ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، محسن ربيع خواه در فصل گذشته در ميان شگفتي همگان توانست به يکي از بازيکنان باثبات پرسپوليس تبديل شود و در نهايت نيز حضور در پست هافبک دفاعي و دفاع مياني را نيز چشيد تا يکي از بازيکنان چند پسته سرخپوشان لقب گيرد تا از اين حيث به مهره قابل اعتماد برانکو ايوانکوويچ تبديل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربيع خواه که بازي بدون هيجان و اجراي رباتيک خواسته‌هاي کادرفني اکنون به سوژه انتقادات تبديل شده، در اين فصل و البته ليگ گذشته کم بازي بدون نقش از خود به اجرا نگذاشته است که مي‌توان در اين بين به ديدار پرسپوليس و الهلال در جدال برگشت مرحله گروهي که سرخپوشان سيدجلال حسيني را در اختيار نداشتند اشاره کرد. ربيع خواه در آن ديدار در کنار محمد انصاري مصدوم حاضر شد و در نهايت توانست حمله وران آبي‌پوش را ناکام بگذارد و يک نتيجه صفر – صفر در حساب پرسپوليس ثبت شود و زمينه صعود آنها فراهم شد.

ربيع خواه البته با حضور در پست هافبک دفاعي توانسته تا حدود زيادي خواسته‌هاي برانکو ايوانکوويچ را به اجرا بگذارد و دليل اعتماد بيش از اندازه مرد کروات نيز به او اين مساله بوده است. در ترکيب مياني سرخپوشان که اغلب از بازيکنان هجومي و تکنيکي شکل مي‌گيرد، حضور بازيکني با کمترين ريسک پذيري که با حضور در فاز دفاعي تيمش مانع از حملات پردامنه حريفان مي‌شود يک نعمت بزرگ به حساب مي‌آيد. البته بيشتر انتقادات نسبت به او نيز به نظر مي‌رسد از لحاظ فني دور باشند و عدم حضور او در قاب محبوبيت هواداران يکي از دلايلي است که باعث خرده گرفتن به عملکرد فني او مي‌شود. در ديدار برابر الاهلي اگر محسن ربيع خواه به جاي کمال کاميابي نيا مرتکب آن خطاي منجر به اخراج مي‌شد و تيمش توانايي حفظ نتيجه و عبور از حريف عربستاني را نداشت، مسلما داستان به شکل ديگري رقم مي‌خورد. ربيع خواه اما در همان ديدار نيز با تغيير پست صورت گرفته توانست يک بازي بدون نقص از خود به جا بگذارد. ربيع خواه با کاراکتر کارگري خود در تيم برانکو ايوانکوويچ توانسته بخشي از وظايف محوله را به بهترين شکل به پايان برساند و مسلما از يک تيم نبايد انتظار در اختيار داشتن 11 ستاره همطراز داشت.
پرسپوليس در ديدار برابر استقلال در دربي هشتاد و پنج احمد نوراللهي را در اختيار نخواهد داشت و برانکو ايوانکوويچ بار ديگر با توجه به داشته‌هايش روي زوج محسن ربيع خواه و کمال کاميابي نيا در خط مياني نگاه ويژه‌اي دارد که باعث خواهد شد بار ديگر توجهات روي عملکرد شماره 18 اين تيم باشد. هواداران پرسپوليس نيز بايد به اين نکته آگاه باشند که ربيع خواه اکنون بهترين پتانسيل اين تيم در نقطه‌اي است که برانکو ايوانکوويچ نيازمند است و فشار روي او مي‌تواند نتيجه‌اي عکس روي عملکرد تيمي داشته باشد. غيبت نوراللهي اکنون باعث مي‌شود تا پازل پرسپوليس تنها با ربيع خواه به بهترين شکل و اتفاقي که مدنظر برانکو ايوانکوويچ است پيش برود و بايد ديد ماحصل آن در دربي هشتاد و پنج چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد