Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه ملوان بندر انزلي گفت که مديران اين باشگاه وارث بدهي‌هايي هستند که از 6 سال پيش پابرجا مانده است. به گزارش خبرگزاري تسنيم و به نقل از سايت رسمي باشگاه ملوان بندرانزلي، مهران نصيري سرپرست اين باشگاه در واکنش به صحبت‌هاي برخي از اعضاي شوراي شهر انزلي در جلسه علني روز گذشته (يکشنبه) درباره حمايت شوراي انزلي از ملوان مطرح شده است، گفت: من از روز گذشته و با خواندن اين سخنان واقعاً متعجب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون اين اظهارنظر خيلي ناپخته و به دور از واقعيت بود. باشگاه ملوان هم‌اکنون در وضعيتي است که هر شخص حقيقي و حقوقي و يا هر ارگان دولتي و خصوصي که بخواهد از ملوان حمايت مالي انجام دهد، مجموعه باشگاه با احترام و کمال ميل دست آنها را به گرمي مي‌فشارد.
وي در ادامه افزود: ما به دنبال حل مسائل مالي هستيم تا مشکلات‌مان را رفع کنيم اما تا الان هيچ اقدامي از طرف اين دوستان در اين راستا انجام نشده و فقط در حد حرف بوده است. در ارتباط با مسائل مختلف با آنها نامه‌نگاري کرديم و سوابق اين نامه‌ها نيز موجود است. يک سري هشدار بر اساس تهديدهايي که تيم ملوان را دچار مشکل مي‌کند که همگي متعلق به مديريت دوران قبل است، داديم اما تاکنون عکس‌العملي از اين دوستان نديديم.
سرپرست باشگاه ملوان تأکيد کرد: درچند روز گذشته شنيده شده بود که شوراي محترم شهر انزلي قول کمک ميلياردي به باشگاه ملوان داده اما باشگاه ملوان قبول نکرده است! سوال من اينجاست که آيا به نظر شما باشگاه ملواني که نيازي مبرم به منابع مالي و اقتصادي دارد، چنين کمکي را رد مي‌کند؟ اين موضوع اصلاً اتفاق نيفتاد و اگر دوستان چنين منابعي دارند ما با آغوش باز پذيراي اين کمک‌ها هستيم. زيبنده نيست که اطلاعات نادرستي به مردم و هواداران بدهيم چون اين موضوع به بر هم خوردن جو عمومي شهر و هواداران منجر و نهايتاً روي نتايج تيم اثرگذار خواهد بود.
وي خاطرنشان کرد: در اين مدت اگر شخص دنيامالي (رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان) نبود، معلوم نبود چه اتفاقي براي باشگاه ملوان مي‌افتاد. خودم چندين مرحله شاهد چگونگي تامين منابع مالي توسط او بوده‌ام و مي‌دانم چگونه تهيه مي‌شود. بنابراين انصاف نيست که قدردان زحمات دنيامالي نباشيم.
نصيري درباره کمک منطقه آزاد به ملوان گفت: قراردادي بين منطقه آزاد و باشگاه ملوان منعقد شد که تبليغات و آرم منطقه روي لباس ملوان چاپ شود که اين اتفاق هم افتاد. فکر نمي‌کنم که باشگاه ملوان بابت يک قرارداد اسپانسري مي‌بايست از منطقه آزاد تقدير و تشکر کند! مگر تيم‌هاي ديگري که با اسپانسرها قرارداد مي‌بندند، بيانيه تقدير و تشکر منتشر مي‌کنند؟ اگر بحث تشکر باشد، بايد از آن دسته افرادي تشکر کنيم که در اين دوسال، بي‌منت به باشگاه کمک‌هاي ميلياردي کرده‌اند و حتي نامي از آنها برده نشده است.
وي اظهار داشت: اعضاي هيئت مديره و باشگاه ملوان خيلي مشتاق هستند که منطقه آزاد 70 درصد سهام باشگاه ملوان را در اختيار بگيرد و از اين بابت از آنها تشکر هم مي‌کنيم. اين مطلوبترين اتفاقي است که مي‌تواند براي ملوان و شهر انزلي رخ دهد و همه اعضاي هيئت مديره و مردم انزلي خواستار اين موضوع هستند. بنابراين ما حاضريم در هر جلسه‌اي بابت اين موضوع با آنها بشينيم و صحبت کنيم.

سرپرست باشگاه ملوان درباره مراجعه اين باشگاه به شوراي شهر انزلي گفت: من چندين بار به صورت حضوري نزد اين دوستان رفتم و قو‌ل‌هاي خوبي از آنها گرفتم. اين درحالي بود که اين دوستان قبل از انتخابات قول‌هايي درباره کمک و مساعدت به باشگاه ملوان دادند و ما انتظار داشتيم که خيلي بيش از اين به ما کمک کنند. درباره پرونده زوران به مسئولان شهر انزلي نامه زديم که به ما کمک کنند. چون وقتي باشگاه ملوان در اين پرونده متضرر شود، شهر بندر انزلي در اين موضوع ضرر خواهد کرد. باشگاه با اين نامه‌ها خواست که هشدار دهد تا فردا روزي نگويند که اگر به ما مي‌گفتيد کمک مي‌کرديم. متأسفانه با اين نامه‌ها هم از شوراي محترم شهر، هيچ پاسخي دريافت نکرديم.
نصيري درباره پرونده‌هاي کميته انضباطي و موضوع زوران گفت: در اين مدتي که در باشگاه ملوان حضور دارم، درگير مسائل انضباطي شدم که 90 درصد آن متعلق به قبل از مديريت دوران جاري ملوان است و بخشي متعلق به منطقه آزاد و برخي ديگر مربوط به دوران آقايان هدايتي و محجوب است. متأسفانه عواقب و اثرات ناشي از اين پرونده‌ها، امروزه باشگاه ملوان را شديداً آزار مي‌دهد و گاهي همچون بازيکن خارجى (زوران) ملوان را شديداً تهديد مي‌کند. اين بازيکن در زمان منطقه آزاد به ملوان پيوست و در زمان مديريت آقاي درودگر از ملوان کنار گذاشته شد. اگر در آن زمان با 70 ميليون تومان با اين بازيکن تسويه حساب مي‌شد، الان ما درگير اين حجم بدهي و تهديد نبوديم.
وي با بيان اينکه لازم مي‌داند مردم اين اطلاعات را بداند، تصريح کرد: ما وارث بدهي‌هايي هستيم که 6 سال پيش برجا مانده و بيشتر اين بدهي‌ها و شاکيان، مربوط به آقايانى است که درحال حاضر در باشگاه حضور ندارند. ما شاکيان داخلي هم داريم که به زودي بايد اين قرض‌ها را پرداخت کنيم. بازيکناني از ما شکايت کرده‌اند که حتي دقيقه‌اي براي ملوان به ميدان نرفتند! من لازم دانستم که اين اطلاعات را مردم بدانند. حواشي و حرف و حديث درباره ملوان بزرگ زياد است. بنابراين من وظيفه دارم تا اين حقايق را بگويم تا مردم در مقام قضاوت قرار بگيرند. ما در اول فصل حدود بالاي 300 ميليون از اين بدهي‌ها را با مديريت حل کرديم.
سرپرست باشگاه ملوان در پايان گفت: اميدوارم مشکلات مالى حل شود و هر يک از دوستان که مي‌توانند، باري از دوش ملوان بردارند تا نهايتاً بتوانيم فرآيندهاي اصلي باشگاه را مديريت کرده و با موفقيت در ليگ، دل هواداران خود را شاد کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد ماکو  در  جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی در شهرستان های منطقه آزاد ماکو با حضور رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، گفت :  در جریان سفر استاندار آذربایجان غربی درسال گذشته به سه شهرستان ماکو شوط و پلدشت، مصوبات مهمی در حوزه زیرساخت ها، تامین آب شرب شهری و روستایی، جاده روستایی،  اجرای طرح هادی، تامین چمن مصنوعی استادیوم، تامین اراضی موردنیاز برای توسعه روستاها و شهرها و طرح های مورد نیاز ادارات تصویب شده بود.

داداش زاده افزود : در این راستا در شهرستان ماکو با مشارکت منطقه آزاد ۷۵ درصد از ۳۶ طرح عملیاتی و در شهرستان شوط با مشارکت سازمان منطقه آزاد ۳۶ درصد از ۱۱ طرح و در شهرستان پلدشت ۴۲ درصد از ۱۲ طرح  مصوب، عملیاتی و اجرایی شده و با حمایت ها و پیگیری های استاندار  و مدیرعامل منطقه آزاد در سال جاری بقیه مصوبات نیز با طی مراحل قانونی به سرانجام خواهند رسید.

داداش زاده با بیان  اهم این طرح ها گفت:‌ برای تامین اراضی مورد نیاز برای توسعه روستاها، درشهرستان ماکو ۱۰۰ هکتار،‌ در شهرستان شوط ۵۰ هکتار و در شهرستان پلدشت ۱۱۲ هکتار در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ۱۸۲ هزار و ۶۷۶ متر مربع زمین نیز  برای طرح اقدام ملی مسکن محرومین و جوانی جمعیت در سه شهرستان که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو تامین شده و در رابطه با تامین اراضی مورد نیاز ادارات و و ارگان های نظامی و انتظامی نزدیک ۲۰۰ هکتار زمین در خارج از محدوده شهرها نیز توسط منطقه آزاد تامین شده  است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد : از جمله دیگر مصوبات مهم حفر چندین چاه استراتژیک در شهر ماکو با هزینه ۶ میلیارد تومان برای کمک به آب شرب شهری که ۵۰ درصد تعهد سازمان بود پرداخت شده و تعداد چند حلقه از این چاه ها توسط امور آب فاضلاب حفر شده است که به محض تکمیل و تجهیز این چاه ها و تامین ۵۰ درصد بقیه اعتبارات این موضوع توسط سازمان منطقه آزاد تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول از مشارکت سازمان منطقه آزاد در احداث مدرسه، جمع آوری مدارس کانکسی، تعمیر و بازسازی و هوشمندسازی مدارس و اماکن مذهبی و فرهنگی خبر داد و گفت : برای آسفالت راه های روستایی از جمله آغبلاغ، چمنلو و تیکمه ۱۰ میلیارد تومان  هزینه شده و برای احداث ۱۱ کیلومتر بزرگراه  ۱۰۰ میلیارد تومان و برای تکمیل بزرگراه محدوده روستای کشمش تپه ۳۱ میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم