Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ سریال «عقیق» در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای به كارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی از شنبه 22 مهر، ساعت 20:45، تقدیم مخاطبان شبكه سه سیما می‌شود.

سریال تلویزیونی «عقیق» عاشقانه‌ای است در دل تاریخ كه سعید نعمت‌الله آن را در 10 قسمت به نگارش درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، كریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه حسینی، مجید رحمتی با حضور هدایت هاشمی و با هنرمندی نادر فلاح در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

باز پخش این سریال ساعت 1:30 بامداد، 9:00 صبح و 14:00 بعد از ظهر روز بعد است.

انتهای پیام/

آغاز پخش سریال عقیق

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم