Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طراحي ناخن روباهطراحي ناخن روباه | وقتي نوبت به کشيدن طرح روباه روي ناخن مي رسد، حتما تصديق خواهيد کرد
که يکي از بانمک ترين مدل هاي طراحي ناخن است.
به گزارش خبرگزاري آريا اگر به دنبال يک طراحي ناخن بسيار ساده با ظاهري بانمک و غيرمعمول هستيد،
کشيدن يک روباه کوچک مي تواند شما را به هدف تان برساند، همچنين اين نوع طراحي ناخن در فصل پاييز
پيشنهاد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آموزش طراحي ناخن روباهي
چطور طراحي ناخن روباهي را انجام دهيم؟لاک بي رنگ پايه را بزنيد.لاک پايه قهوه اي بزنيد.با لاک سفيد ، طرح کلي برگ را مانند تصوير راهنما بکشيد.با رنگ هاي قرمز ، نارنجي و زرد برگ هاي پاييزي را شکل کنيد.دور برگ ها را با لاک مشکي مشخص کنيد.براي کشيدن طرح روباه ، مرحله اول و دوم را روي يکي از ناخن هايتان تکرار کنيد.با لاک سفيد طرح کلي روباه را رسم کنيد.رنگ سفيد را با رنگ لاک نارنجي کاملا بپوشانيد.با استفاده از لاکي به رنگ بژ دو چشم بکشيد.بالاي چشم ها دو شکل برگي شکل رسم کنيد.با ابزار نقطه گذاري (داتينگ) و لاک مشکي چشم ها و بيني روباه را شکل دهيد.با لاک مشکي دور شکل روباه را خط بکشيد.از لاک بي رنگ مات روي نتيجه نهايي طراحي ناخن خود استفاده کنيد.آموزش طراحي ناخن فانتزي
طراحي ناخن روباه براي تازه کارهالاک پايه را بزنيد.به انگشت هاي کوچک و اشاره لاک ناخن هالوگرافيک (لاک هايي که از ذراتي از رنگ هاي
مختلف تشکيل شده و حالت اکليلي دارند) بزنيد.به انگشت هاي وسطي و حلقه لاک سفيد بزنيد.با کمک لاک نارنجي شکل روباه را در انگشت وسط طراحي کنيد.با استفاده از لاک رنگ سفيد شکم ، گوش ها و چشم هاي روباه را بکشيد.با رنگ مشکي ، دور شکم را بکشيد و جزئياتي نظير چشم ها و بيني روباه را ترسيم کنيد.با رنگ نارنجي و مشکي روي انگشت حلقه طرح يک برگ را بکشيد.کمي لاک اکليلي به پايه سفيد ناخن هاي انگشت حلقه و وسطي اضافه کنيد.لاک بي رنگ نهايي را بزنيد.طراحي ناخن روباهي پيشنهادي براي پاييز
طراحي ناخن روباه کوچولو و برگ هاي پاييزيلاک پايه را بزنيد.سپس از لاک سفيد به عنوان رنگ پايه روي ناخن ها بزنيد.روي انگشت شست ، اشاره و انگشت کوچک ، طرح هاي متفاوتي از شکل برگ نقاشي کنيد.روي انگشت وسط ، با رنگ نارنجي سر روباه را بکشيد.با ابزار داتينگ دو چشم مشکي و يک بيني در مرکز طراحي کنيد.با لاک طوسي پنجه ها و گوش هاي روباه را شکل دهيد.مقداري رنگ سفيد به انتهاي دم روباه اضافه کنيد.لاک بي رنگ نهايي را بزنيد.آموزش گام به گام طراحي ناخن به شکل روباه
تهيه و ترجمه: گروه زيبايي پرشين وي
بخش اختصاصي پرشين وي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، اظهار کرد: غالب بانوان عفاف و حجاب را راعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می‌کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می‌کنند انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می‌کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دور دوم انتخابات پرداخت و توضیح داد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت، و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از شروع دور دوم انجام خواهد شد.

وزیر کشور درباره نشست‌های امنیتی ایران و پاکستان اظهار داشت: در سفر به پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم؛ نظرهای طرفین یکی بود، و هر دو در خصوص برقراری امنیت تأکید داشتند و معتقدیم جریان‌های تروریستی که هم در خاک ایران و هم پاکستان عمل می‌کنند از طرف جریان‌های تروریستی خارجی هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای برقراری هماهنگی‌های بیشتر در کنترل مرز و هماهنگی‌های اطلاعاتی بیشتر، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد امنیت بیشتر مرزها باشیم.

کد خبر 747551

دیگر خبرها

  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟