Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به آغاز ثبت نام پیاده‌روی اربعین گفت: کنسولگری عراق برای تسهیل صدور ویزای اربعین در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آغاز ثبت نام پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند و به زودی کنسولگری عراق برای تسهیل صدور ویزا در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام تنها از طریق دفاتر مجاز حج و زیارت باید انجام شود، گفت: 140 دفتر در استان فارس برای ثبت نام سفرهای عتبات در نظر گرفته شده که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است.

رئیس حج و زیارت استان فارس با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین افزود: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

زینلی با اشاره به استمرار سفرهای عتبات در استان فارس بیان کرد: روزهای جمعه سفرهای هوایی و دیگر روزها کاروان‌های زمینی به عتبات سفر می‌کنند و محدودیتی برای اعزام کاروان به عتبات در استان فارس وجود ندارد.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود

محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فرودین ماه ۱۴۰۳ در شیراز برگزار می‌شود گفت: روز ۵ فرودین ماه ۱۳۹۸ درحالی‌که ده‌ها هزار مسافر نوروزی مهمان شیرازی‌ها بودند سیلی همه را غافلگیر کرد و تعدادی از هم‌وطنان گرفتار سیل شدند در آن روز مردم شیراز حماسه‌ای از جنس مهربانی، محبت گذشت و مهمان‌نوازی خلق کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: مردم شیراز با مهمان‌نوازی خود صحنه‌ای را در آن روزبه تصویر کشدید که ترجمه و تفسیر عملی مصرع «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند می‌باشد.»

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه جشنواره بنی‌آدم درواقع فرصتی برای تکریم آیین سنتی و رسم مهمان‌نوازی مردم فارس به‌خصوص شیرازی‌هاست گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قصد داریم در این روز از صنوف و افراد خیری کار در روز ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ بدون هیچ چشم‌داشتی به کمک مردم سیل‌زده شتافتند تقدیر کنیم و این رسم مهمان‌نوازی را گرامی بداریم.

او گفت: اجرای این مراسم دلگرمی برای مسافرانی است که امسال راهی شهر ادب و هنر می‌شوند تا با اطمینان خاطر گوشه آن را ببینند و به خاطر بسپارند، زیرا می‌دانند در این شهر هستند کسانی که اگر خانه‌ای محقر و دستی تنگ هم داشته باشند در شرایط سخت اقتصادی هم در‌های خانه خود را با آغوش بازمی‌گشایند تا چنانچه مسافری درراه نماند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازگرداندن اتباع خارجی غیر مجاز در استان فارس
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • طرح زندگی با آیه‌ها در شیراز
  • جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • صدور حکم تعزیراتی برای تعمیرکار متقلب
  • گستراندن سفره‌های هفت سین در شهر جهانی منبت + فیلم
  • راه اندازی نوروزگاه‌های عشایری در فارس
  • کاهش سهم تأمین آب از منابع زیرزمینی با راه‌اندازی خط دوم آب از سد درودزن