Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@04:40:26 GMT

گزارش مراسم بهترین های فیفا در سال 2017

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۳۴۰۵

گزارش مراسم بهترین های فیفا در سال 2017

با گزارش لحظه به لحظه مراسم بهترین های سال 2017 فیفا با ما همراه باشید. 

طرفداری - مراسم بهترین‌های فیفا که طی آن، بهترین بازیکن، بهترین مربی، ترکیب منتخب سال 2017 انتخاب خواهد شد، قرار است از ساعت 22:00 امشب به وقت تهران در لندن برگزار شود. در ادامه با ما همراه باشید با حواشی لحظه به لحظه این مراسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

22:05: با مراسم خاصی مراسم بهترین های سال 2017 فیفا آغاز شد. با طرفداری همراه باشید. 

22:07: ادریس البو مجری مراسم است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)

در یک گزارش جدید، کارشناسان هشدار می‌دهند که کمبود خواب می‌تواند آثار ویرانگری بر چهره انسان بگذارد. شرکت فناوری خواب «سیمبا» (Simba) با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری را خلق کرده که نشان می‌دهد چهره افراد چگونه تحت تأثیر خواب ناکافی قرار می‌گیرد.

به گزارش روزیاتو، در یک نظرسنجی از ۲۰۰۰ شهروند بریتانیایی، بیش از نیمی اعلام کردند که کمتر از ۷ ساعت در شب می‌خوابند که این میزان برای افراد بالای ۵۵ سال بیشتر بود. شرکت کنندگان زن مشکلاتی مانند چین و چروک، پوست شل و ظاهر خسته را گزارش دادند، در حالی که مردان از پُف زیر چشم، خشکی پوست و ظاهر خسته رنج می‌بردند.

با افزایش سن، برخی از این عوارض تشدید می‌شوند. در حالی که ۱۲ درصد از شرکت کنندگان از خشکی پوست رنج می‌بردند، این رقم در گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال به ۲۰ درصد رسید. همچنین تقریباً یک سوم افراد در این گروه سنی پس از یک شب بی‌خوابی دچار گودی زیر چشم می‌شدند که بسیار بالاتر از میانگین ۲۰ درصد بود.

کارشناسان سیمبا بر اساس این یافته‌ها با کمک هوش مصنوعی، تصاویری از چهره زنان و مردان در سنین مختلف را در صورت کمبود خواب مکرر ایجاد کردند. این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه کمبود خواب می‌تواند باعث ایجاد هاله‌های تیره دور چشم، چین و چروک اضافی و افتادگی پوست شود.

خواب ناکافی، به ویژه در یک بازه زمانی طولانی، می‌تواند به ذهن، بدن و حتی پوست شما در هر سنی آسیب برساند. در حالی که ژنتیک در تغییرات ظاهری ناشی از افزایش سن نقش دارد، کم‌خوابی مزمن می‌تواند این شرایط را بدتر کند.

این گزارش یادآوری می‌کند که خواب کافی نه تنها برای سلامت جسمی، بلکه برای زیبایی و جوانی ظاهر نیز ضروری است. کارشناسان توصیه می‌کنند که افراد باید به طور منظم ۷ تا ۹ ساعت در شب بخوابند تا از عوارض مخرب کم‌خوابی مانند چروک‌های زودرس، افتادگی پوست و ظاهر خسته جلوگیری کنند.

این یافته‌ها همچنین نشان می‌دهد که جوانان بیشتر در معرض برخی عوارض مانند خشکی پوست و پف زیر چشم قرار دارند، در حالی که در سنین بالاتر، آثار تیرگی دور چشم برجسته‌تر است. بنابراین توجه به اهمیت خواب کافی در تمام سنین برای حفظ سلامت و زیبایی پوست ضروری است.

این گزارش می‌تواند انگیزه‌ای برای بسیاری باشد تا با برنامه‌ریزی مناسب و اصلاح عادات خواب، از آسیب‌های جبران‌ناپذیر کم‌خوابی بر چهره خود جلوگیری کنند. در نهایت، خواب راحت و کافی راهی برای حفظ جوانی و شادابی است که نباید آن را نادیده گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • مراسم رژه روز ارتش در زنجان و بندرعباس
  • مراسم رژه روز ارتش در اصفهان و مشهد
  • مراسم رژه روز ارتش در قزوین و همدان
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای