Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@19:14:17 GMT

درخشش طلایی ایران در مسابقات جهانی مهارت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۳۴۵۵

تیم ملی مهارت کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک برنز و 5 مدالیون افتخار در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تیم ملی مهارت ایران مدال طلای جهانی در رشته «نمایشی تکنولوژی آب»، مدال برنز در رشته «لوله کشی» و 5 مدالیون افتخار در رشته های رقابتی این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «محمدحسین صالحی» موفق به کسب مدال طلای این مسابقات در رشته نمایشی تکنولوژی آب و «نیما حسین پور» مدال برنز جهانی در رشته لوله کشی این دوره مسابقات جهانی را کسب کرد. رشته های نمایشی در 2 دوره مسابقات بین المللی مهارت برگزار می شود و در دوره سوم شکل رسمی می گیرد.
رشته تکنولوژی آب به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران از 2 دوره پیش به این مسابقات افزوده شده است.
همچنین اعضای تیم ملی مهارت کشورمان 5 مدالیون افتخار گرفتند. «علیرضا عبدالکریمی» مدال افتخار رشته الکترونیک، حمیدرضا نجفی و امیرحسین بهزادفر مدال افتخار رشته رباتیک، «علیرضا بدری» مدال افتخار رشته جوشکاری، «محمد حسینی راد» مدال افتخار طراحی وب و «اسماعیل فیض اللهی» مدال افتخار طراحی مهندسی مکانیک شدند. «علیرضا عبدالکریمی» نیز در بین 23 کشور قدر جهان موفق به کسب رتبه چهارم این مسابقات در رشته الکترونیک شد.
چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی - 2017، از 23 تا 26 مهرماه با حضور 58 کشور شرکت کننده در شهر ابوظبی، امارات متحده عربی برگزار شد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو