Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:25:32 GMT

تغيير چهره مهاجم استقلال/ بازيسازي با سر

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۳۷۹۸

تغيير چهره مهاجم استقلال/ بازيسازي با سر

خبرگزاري آريا - شفر براي دور زدن دفاع حريف از ضربات سر علي قرباني استفاده مي‌کند.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، بازي با نساجي، اولين محک جدي شفر در استقلال بود. سرمربي آلماني بازي به بازي ايده‌هايش را در استقلال تمرين و اجرا مي‌کند. يکي از اين ايده‌ها استفاده از قدرت سرزني علي قرباني است. مهاجمي که در دوران منصوريان بيشتر در تلاش بود که با جابه‌جايي‌هاي مداوم، دفاع حريف را سردرگم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولي شفر برخلاف منصوريان خيلي نمي‌خواهد که قرباني توي عمق فرار کند. قرباني در اين بازي بيشتر به عقب مي‌آمد تا از قد بلند و توانايي‌اش روي توپ‌هاي هوايي استفاده کند.
يکي از تاکتيک‌هايي که شفر در بازي جام حذفي مقابل تيم ليگ يکي تمرين مي‌کرد، اين بود که از دفاع توپ‌هاي مستقيم به حمله ارسال شود. قرباني کمي به عقب مي‌آمد تا ضربه سر اول را بزند. مقصد توپ‌هاي هوايي قرباني، کناره‌هاي زمين بود. قرباني توپ‌ها را ضربه مي‌زد و در اين فاصله، حداقل دو بازيکن فرار مي‌کردند به جايي که قرباني توپ را فرستاده.
استقلال به کمک همين تاکتيک شفر چند موقعيت گل ساخت. حتي ضربه سري که فرشيد اسماعيلي به تير دروازه نساجي زد هم از همين راه بود. از دفاع توپ هوايي به زمين نساجي ارسال شد. قرباني با ضربه سر آن را به کنار محوطه جريمه فرستاد. شجاعيان به آن منقطه يورش برد و توپ را روي دروازه نساجي سانتر کرد. فرشيد اسماعيلي هم با ضربه سر دروازه نساجي را تا آستانه فروپاشي پيش برد که تير دروازه جلوي گل شدن توپ را گرفت. يا اولين حمله جدي استقلال در نيمه دوم هم از همين تاکتيک به دست آمد که در نهايت خود علي قرباني توپ را با شوت به بيرون زد. قبل از شفر، سپاهان در سالي که ابراهيم توره را داشت هم از همين تاکتيک استفاده مي‌کرد. بازي مستقيم از دفاع، ضربه سر مهاجم بلند قامت، فرار وينگرها به گوشه زمين، و در نتيجه؛ دور خوردن دفاع حريف.
استقلال در دربي هم مي‌تواند از همين فرمول استفاده کند. هافبک‌هاي پرسپوليس ضعف زيادي در زدن ضربات سر دارند و ضربه سرهاي قرباني مي‌تواند بلاي جان تيم برانکو شود.
نود
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟